  • 11. Data: 2003-12-15 17:00:09
    Temat: Re: Zagadka (NTG)
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a480621fddf6a2f9897fd@news.tpi.pl...

    Od tej chwili szczekasz w próżni.
    PLONK
    Poza chamstwem nic nie wnosisz.

  • 12. Data: 2003-12-15 17:42:44
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > Nigdzie nie powiedziałem, że te słowa były_są
    > skierowane do mnie - co Bronek?. :)

    Zapytam zatem czy były do Ciebie skierowane?

    Bronek

  • 13. Data: 2003-12-15 18:15:56
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brkrn2$6gc$1@inews.gazeta.pl

    > Zapytam zatem czy były do Ciebie skierowane?

    Czy Ci to pomoże w wytypowaniu odpowiedniej
    osoby?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupiem musk - Lech W."

  • 14. Data: 2003-12-15 18:54:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...spam.pl news:brkjub.3g8.1@p.i.k.i

    > Kto może być autorem tych słow?. Mogę dodać
    > iż osoba ta pisze z Wrocławia.

    Autorem moze byc kazdy, ale styl przypomina arnolda, btw dlaczego pytasz?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2003-12-15 19:16:43
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > Czy Ci to pomoże w wytypowaniu odpowiedniej
    > osoby?.

    Pomogłoby mi w ocenie etycznej jej czynu.

    Bronek

  • 16. Data: 2003-12-15 19:26:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brl177$su9$1@inews.gazeta.pl

    > Pomogłoby mi w ocenie etycznej jej czynu.

    Wiesz, właściwie to sprawa jest już nieaktualna,
    ale zdziecinniały Lesio5 w -
    news:brjpvn$rd3$4@news.onet.pl sugerował iż
    jestem ORMO'wcem więc odpowiem Ci tak:
    *My tu jesteśmy od zadawania pytań* LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,

  • 17. Data: 2003-12-15 23:46:30
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Od tej chwili szczekasz w próżni.
    > PLONK
    > Poza chamstwem nic nie wnosisz.

    Lesiu, jak to jest splonkowac samego siebie ?
    I nie bedzie ci brakowac tlenu w tej prozni ?
    Bo chamstwo to jak na razie tylko ty prezentujesz w tym watku.

    Marek