  • 1. Data: 2007-01-02 12:53:01
    Temat: Zabiłem kota
    Od: ant <a...@a...com>

    Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

  • 2. Data: 2007-01-02 13:00:04
    Temat: Re: Zabiłem kota
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    ant napisał(a):
    > Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    > kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

    Jesteś debil.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

  • 3. Data: 2007-01-02 13:01:39
    Od: Ramonoth <p...@t...pl>

    ant napisał(a):
    > Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    > kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

    Zapytaj na pl.pregierz

    Ram

  • 4. Data: 2007-01-02 13:02:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    To jeszcze nic ja je rucham w piwnicy

  • 5. Data: 2007-01-02 13:06:08
    Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl>

    > To jeszcze nic ja je rucham w piwnicy

    aioe.org tez sie tu pojawil..................

    siuuupppp.....do KF-a.

    pozdrawiam
    Pitt

  • 6. Data: 2007-01-02 13:06:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To jeszcze nic ja je rucham w piwnicy

    Ładnie się tak podszywać?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 7. Data: 2007-01-02 18:07:52
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-01-2007 o 13:53:01 ant <a...@a...com> napisał(a):

    > Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    > kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

    Ustawa o ochronie praw zwierząt:

    Art. 35.
    1. Kto zabija zwierzę z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub
    art.
    34 ust. 1-4 albo znęca się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2,
    podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia wolności albo
    grzywny.
    2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
    okrucieństwem,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo
    grzywny.

    Art. 6.
    1. Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierząt oraz znęcanie się
    nad nimi jest zabronione.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-01-02 21:36:52
    Od: wombi <w...@n...pl>

    ant napisał(a):
    > Wczoraj po południu,tak dla beki zacząłem strzelac z wiatrówki z okna do
    > kotów.Niestety przez przypadek zabiłem jednego co mi za to grozi ?

    Sprawiedliwą karą byłoby gdyby ktoś, tak dla draki strzelał do Ciebie z
    wiatrówki.
    Nie pozdrawiam