  • 1. Data: 2007-01-02 12:36:46
    Temat: napasc na policjanta w czasie zatrzymania
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Witam Serdecznie !!!

    swego czasu pisalem na grupie o menelach ktorzy zaklocaja mi spokoj - w nowy
    rok miarka sie przebrala i zawineli elite w kajdankach - w miedzy czasie
    poszla sprawa do grodzkiego i sprawa karna o grozby karalne

    - przy aresztowaniu pani pobila policjantow -
    zostanie o cos oskarzona ? dowiedzialem sie od dzielnicowego ze postepowanie
    sie niby toczy i nie mozemy dostac zadnego swistka ktory chetnie dolaczylbym
    do pism do spoldzielni...

    naswietlcie mi jak to wyglada - ile grozi za napasc na policje i jak to sie
    skonczy - ile menel bedzie siedzial w areszcie i czy moga to umorzyc - bo to
    wewnetrzana sprawa policji ? bo wreszcie jest szansa na spokoj w moim
    domu...
    z gory dzieki
    pozdro
    --
    Ascona GT 2.0 NE `86 - hachback

  • 2. Data: 2007-01-02 13:33:38
    Temat: Re: napasc na policjanta w czasie zatrzymania
    Od: " stokrotka" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > wewnetrzana sprawa policji ? bo wreszcie jest szansa na spokoj w moim

    Ten post po policyjno- psychologiczna prowokacja przeciwko mnie.
    Patrz post: "zaaresztowali mnie, stokrotka"

  • 3. Data: 2007-01-02 16:54:21
    Od: "zoom" <k...@c...pl>

    Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postepowanie
    > sie niby toczy i nie mozemy dostac zadnego swistka ktory chetnie

    88.html

  • 4. Data: 2007-01-02 17:13:28
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    > Ten post po policyjno- psychologiczna prowokacja przeciwko mnie.
    > Patrz post: "zaaresztowali mnie, stokrotka"

    Wariujesz.

  • 5. Data: 2007-01-02 17:19:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    mazda napisał(a):
    > Wariujesz.
    Nie. Ona juz dawno ten tego... ;)
    Poszukaj na roznych grupach (pl.hum.polszczyzna, pl.praca.dyskusje i
    tutaj) postow autorstwa tej osobniczki
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-01-02 17:59:31
    Od: uncle <u...@h...org>

    badzio napisał(a):
    > Nie. Ona juz dawno ten tego... ;)
    > Poszukaj na roznych grupach (pl.hum.polszczyzna, pl.praca.dyskusje i
    > tutaj) postow autorstwa tej osobniczki

    CHWDP jebac psy

  • 7. Data: 2007-01-02 18:00:59
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    uncle napisał(a):
    > CHWDP jebac psy
    Mikolaj pomylil adres i przyniosl komputer nie temu dziecku co trzeba?
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-01-02 20:24:11
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Użytkownik " stokrotka" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ten post po policyjno- psychologiczna prowokacja przeciwko mnie.
    > Patrz post: "zaaresztowali mnie, stokrotka"

    nie - ten post to wolanie zrozpaczonego na puszczy -
    poza tym watpie zebys miala cos wspolnego z menelami nade mna ;)
    generalnie interwencja w moim przypadku byla bardzo uzasadniona i dziekuje
    gosciom z patrolu bo w koncu przespalem jedna noc od dluzszego czasu ;)

  • 9. Data: 2007-01-02 20:24:44
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zoom" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości