  • 1. Data: 2006-10-06 08:34:36
    Temat: Zaatakowało mnie czterech kanarów.
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl>

    Wysiadając z autobusu, będąc już na zewnątrz złapał mnie rosły
    byczek i siłą zaczął pchać w stronę wejścia. Doszło do
    szarpaniny. Dołączyło się pozostałych 3-ech kanarów. Szarpiąc
    mnie i krzycząc wciągnęli do autobusu i zarządali biletu lub jazdy
    na komisariat. Bilet wypadł mi podczas szarpaniny na przystanku, lub w
    autobusie. Był tłok. Ludzie mieli ubaw i widowisko. W wyniku
    szarpaniny mam przetarty łokieć i stłuczone kolano. Przecież nie
    mogę jechać jeden przystanek dalej bo kanar chce bilety sprawdzić -
    prawda? Na komisariat też nie miałem czasu jechać choć miałem
    ochotę. Dałem im dowód bo po prostu musiałem wysiąść. Na
    przystanku kazałem zadzwonić po Policję, a oni mi na to, że już
    takiej potrzeby nie ma. Nie mam zamiaru im tego darować. Najgorsze,
    że w czasie szarpaniny wypadł mi też portfel. Miałem tam kartę, ok
    200 złotych. Co zrobić by nie uszło im to płazem? Byli bardzo pewni
    siebie - chichotali się gdy zapowiedziałem, że sprawa trafi do
    sądu. Cwany kanar - pewny siebie, wypisał kawit, nie podpisałem go.
    To wszystko miało miejsce pół h temu. Przypomnę, że szarpanina
    była bardzo ostra! Ja po prostu próbowałem się wyswobodzić. Wiem,
    że mój błąd polega na tym, że dałem im dowód ale chyba to
    jeszcze nie oznacza przegranej? Za wszeslkie rady dzięki z góry.

  • 2. Data: 2006-10-06 08:50:24
    Temat: Re: Zaatakowało mnie czterech kanarów.
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Myszkin napisał(a):
    > Wysiadając z autobusu, będąc już na zewnątrz złapał mnie rosły
    > byczek i siłą zaczął pchać w stronę wejścia.
    [ciach]

    1.Masz jakichś świadków?
    2.Byłeś na Policji zgłosić całe zdarzenie?

  • 3. Data: 2006-10-06 08:56:47
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl>

    wombi napisał(a):
    > [ciach]
    >
    > 1.Masz jakichś świadków?
    > 2.Byłeś na Policji zgłosić całe zdarzenie?

    Świadków był pełen autobus - no ale pewnie chodzi o to żeby
    zgadać się z kilkoma pasażerami, żeby poświadczyli jakby co? No
    niestety tego nie zrobiłem. Było tak jak opisałem. Na Policję nie
    mogę się udać prędzej jak po 15-stej. Chyba nie będzie za późno?
    Da się cokolwiek z tym zrobić?

  • 4. Data: 2006-10-06 09:10:31
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 6 Oct 2006 01:56:47 -0700, Myszkin napisał/napisała:
    > Da się cokolwiek z tym zrobić?

    IMHO niewiele..
    Chyba,ze zglosisz na policji kradziez dowodu i portfela :))
    Ale to IMHO ryzykowne bo masz otarcia etc..
    No i nie masz swiadkow a ich bylo 4...

    Tak czy owak, idz na policje, zglos swoje zeznania i pomysl w jaki sposob
    poszukac swiadkow tego zdarzenia...

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 5. Data: 2006-10-06 09:45:55
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Myszkin" <p...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    >była bardzo ostra! Ja po prostu próbowałem się wyswobodzić. Wiem,
    >że mój błąd polega na tym, że dałem im dowód ale chyba to
    >jeszcze nie oznacza przegranej? Za wszeslkie rady dzięki z góry.

    Jak ja miałem ostatnio taką szarpaninę z "ochroniarzami"
    przy wyjściu z supermarketu, to skończyło się pisemkiem do mnie,
    że "nie miało to znamion czynu zabronionego".
    Czyli może cię szarpać kto chce.

    Powodzenia życzę.

    Stach

  • 6. Data: 2006-10-06 09:49:41
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > przy wyjściu z supermarketu,

    tydzien temu mialem mala scysje z pijanym ochroniarzem
    z Kerfura w C.H. Reduta

    skonczylo sie przeprosinami jego kolegow i jeszcze go grzecznie
    wyprowadzili ze sklepu

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-10-06 09:57:24
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Koniecznie idź na Policję, bo z opisu wygląda to tak jakby na ciebie
    czekali.
    Wojtek

  • 8. Data: 2006-10-06 10:35:17
    Od: pop ivan <p...@g...pl>

    Nie jestem prawnikiem ale zdaje się, że kanary nie mają prawa użyć wobec
    Ciebie siły (nie wiem czy w ogóle moga Cię dotknąć), nie sa także
    urzędnikami czy czykolwiek takim czego słowo byłoby dla sądu bardziej
    wiarygodne od Twojego. Także na policję.

    pozdr

  • 9. Data: 2006-10-06 12:10:31
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pop ivan" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem prawnikiem ale zdaje się, że kanary nie mają prawa użyć >wobec
    > Ciebie siły

    Ale na podstawie zeznań świadków (tych 4 "kanarów";)) to wątkotwórca, nie dośc,
    że nie miał biletu to, poproszony o jego okazanie zaatakował ich i wogóle
    zachowywał sie agresywnie. Cham jeden;))

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2006-10-06 12:21:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Ale na podstawie zeznań świadków (tych 4 "kanarów";)) to wątkotwórca, nie dośc,
    > że nie miał biletu to, poproszony o jego okazanie zaatakował ich i wogóle
    > zachowywał sie agresywnie. Cham jeden;))

    I tym sposobem Myszkin zrobił sobie krzywdę... Na własną prośbę.

    M.