  • Data: 2014-05-11 17:16:53
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-11 16:45, Stokrotka pisze:
    > To, że kazano ci podać kwoty , tobie a nie firmie, jest bezprawne.
    > To obowiązkiem pracodawcy jest naliczanie wynagrodzenia.

    Nie było rozprawy (może gdyby była to by coś mnie tknęło)
    Do głowy mi nie przyszło. Przecież uważnie słucham premiera ;-)
    Wnioskowałem i wyegzekwowałem po prostu kwotę która mi się należała.
    Podatki, składki zostały wyszczególnione w PIT11 a teraz potrąca się mi
    z tej kwoty zaliczkę na podatek bo być może pracodawca nie odprowadził.

    Gdyby to nie było tragiczne to można by się pośmiać.

    To tak w temacie kto tu jest bardziej śmieszny.
    Czy młody ambitny "blogowiec" czy ta zgraja biurw co wymyśla
    śmieszne/tragiczne przepisy.