  • Data: 2014-05-12 00:42:16
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:536ffb0f$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kwoty netto tej której nie dostałem od pracodawcy.

    > To się zdecyduj. Ot właśnie przepisy do dupy pozwalające na manipulowanie
    > wedle potrzeby.

    Jakie manipulowanie? Żądasz 100 zł, zasądzają 100 zł.

    > Napisałeś że trzeba było napisać netto bo inaczej biorą jako brutto.
    > Też już się spotkałem z taką wykładnią.
    > Napisałem netto i sąd w swoich wypocinach też pisał netto.
    > I co to dało? g...!!!
    > Od komornika wiem że sąd zawsze podaje mu brutto
    > Dlatego bezpieczniej jest domagać się brutto ale domaganie się netto nie
    > jest błędem. Załamka.

    Sąd, który wydał wyrok może go interpretować. Napisz pismo, by wyjaśnił
    komornikowi, ile ma wziąć.

    > Z pewnością myślących i robiących to im pasuje.
    >
    > Ładna pani z sądu najpierw zaczęła się głupio tłumaczyć a potem kiedy
    > udowodniłem niekonsekwencję w dokumentach radziła mi pisać pismo o
    > sprostowanie które może łaskawie rozpatrzy sąd i przyzna się do błędu ;-)
    > Dostałem jasny przekaz że równie dobrze mogę pisać na Berdyczów bo wyrok
    > już prawomocny.

    Albo ona, albo Ty bajdurzysz. Jaki błąd. Sąd dobrze napisał. Komornik źle
    interpretuje. Musi dostać od sądu jasną dyspozycję, że ma wziąć brutto, a
    nie netto.