  • Data: 2014-05-11 18:12:38
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:536f9469$0$2239$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie było rozprawy (może gdyby była to by coś mnie tknęło)
    > Do głowy mi nie przyszło. Przecież uważnie słucham premiera ;-)
    > Wnioskowałem i wyegzekwowałem po prostu kwotę która mi się należała.

    Było zwrócić uwagę w pozwie, że to kwota netto, a sąd ma zobowiazać
    pracodawcę do obliczenia kwoty brutto. Domyślnie pozywa się o kwotę brutto
    i jak tego nie zaznaczysz, to sąd NIEMOŻE zasądzić kwoty wyższej, niż w
    pozwie.

    > Podatki, składki zostały wyszczególnione w PIT11 a teraz potrąca się mi z
    > tej kwoty zaliczkę na podatek bo być może pracodawca nie odprowadził.

    No i dobrze robi.

    > Gdyby to nie było tragiczne to można by się pośmiać.

    To tylko Twoja niewiedza.

    > To tak w temacie kto tu jest bardziej śmieszny.
    > Czy młody ambitny "blogowiec" czy ta zgraja biurw co wymyśla
    > śmieszne/tragiczne przepisy.

    Pozwij pracodawcę drugi raz o pozostałą kwotę. Wczesniej wezwij go do
    dobrowolnego dopłacenia, bo może mu taniej wyjdzie, niż przegrać proces.