  • Data: 2014-05-12 00:34:50
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-11 22:15, Robert Tomasik pisze:
    > Wnosiłeś o zasądzenie jakiej kwoty?

    Kwoty netto tej której nie dostałem od pracodawcy.

    > Źle pozew napisałeś.

    To się zdecyduj. Ot właśnie przepisy do dupy pozwalające na
    manipulowanie wedle potrzeby.
    Napisałeś że trzeba było napisać netto bo inaczej biorą jako brutto.
    Też już się spotkałem z taką wykładnią.
    Napisałem netto i sąd w swoich wypocinach też pisał netto.
    I co to dało? g...!!!
    Od komornika wiem że sąd zawsze podaje mu brutto
    Dlatego bezpieczniej jest domagać się brutto ale domaganie się netto nie
    jest błędem. Załamka.

    > Albo po prostu myślących inaczej, niż Ty - niekoniecznie źle.

    Z pewnością myślących i robiących to im pasuje.

    Ładna pani z sądu najpierw zaczęła się głupio tłumaczyć a potem kiedy
    udowodniłem niekonsekwencję w dokumentach radziła mi pisać pismo o
    sprostowanie które może łaskawie rozpatrzy sąd i przyzna się do błędu
    ;-) Dostałem jasny przekaz że równie dobrze mogę pisać na Berdyczów bo
    wyrok już prawomocny.