  • Data: 2014-05-11 18:06:19
    Temat: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:536f906e$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo nie są.

    > Ciesz się, że do ciebie w tak guwnianej sprawie nie stszelali jak do mnie
    > na terenie sądu w Warszawie pszy Terespolskiej w 2006.

    Szkoda, ze nie trafili.

    > To, że kazano ci podać kwoty , tobie a nie firmie, jest bezprawne.

    Pewnie. To sąd ma sie domyślić, co też chciałąby, by zasądził.

    > To obowiązkiem pracodawcy jest naliczanie wynagrodzenia.

    No ale jak sparwa trafia do sądu, to może warto by było sądowi
    podpowiedzieć, o co Ci chodzi. Inaczej nie ma silnych i przegrasz.

    > (mi też kazali, więc podałam, ale wiem też już teraz, że niezgodnie
    > zprawem).

    Podsuniesz, które to niby prawo normuje to w ten sposób?

    > Naskarż do PaństwowejInspekcjiPracy, pszynajmniej firma zapłąci karę.

    To teraz PIP kontroluje sądonictwo?! Czegóż to człowiek się nie dowie
    ciekawego w USNET.