  • 21. Data: 2023-04-12 21:49:51
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-04-12 o 21:07, Shrek pisze:

    > Jedni zadecydowali że to jest jawne, drudzy że poufne;)

    > Więc jak się robi pomiesczenie dla gości to należy je zrobić tak, żeby
    > nic w tym pomieszczeniu ani drodze do niego nie ujawniać - chyba taki
    > jest cel tego pomieszczenia - prawda?

    Oczywiście, ale często się robi partyzantkę, coś kosztem czegoś, bo tak
    wygodniej, tu bliżej, tu więcej powierzchni, tu piętro bez windy, a tu
    to czy tamto.

  • 22. Data: 2023-04-12 21:51:50
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-04-12 o 21:26, nadir pisze:

    > Ale wiedza o pomieszczeniach niejawnych oraz wyciąganie z tego wniosków
    > nie jest jeszcze żadnym naruszeniem tajemnicy. Już pomijam, że sami
    > pracownicy mają wiedzę o takich pomieszczeniach oraz strefach i to te
    > osoby są najczęściej źródłem przecieków.

    Pracowników masz pod wiekszą kontrolą niż gości, ale fakt, jak ktoś chce
    uzyskać IN to chyba pierwsze co robi, próbuje podejść pracownika.

  • 23. Data: 2023-04-12 21:55:58
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-04-12 o 21:21, nadir pisze:

    > Doskonale wiem jak to się odbywa i takim, chociażby, wyjątkiem może być
    > kontrola z ZUS-u.

    > A wpuszczenie kontrolera ZUS 10m za bramę już zagraża?

    Teraz mi przyszło do głowy, że można by wpuścić kontrolera z ZUS
    schodami przeciwpożarowymi, drogą ewakuacyjną, aby nie szwędali się po
    korytarzach - o ile jest taka droga, bo może nie być. Zależy od budynku.

  • 24. Data: 2023-04-12 22:01:24
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2023-04-10 o 22:34, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > niejawnych minimum tajne, nie mają szans na uzyskanie przepustki na
    > wejście na teren.
    >
    > Pracownik rozchorował się i przebywa na terenie zakładu na zwolnieniu
    > ZUSZLA. Dwoje inspektorów z ZUSu zapragnęli skontrolować pracownika na
    > zwolnieniu, ale odbili się od wartowni. Pani wartownik powiedziała, że
    > aby wejśc, trzeba złozyć pismo, ale na decyzję można poczekać.
    >
    > Dział ochrony z zakładu, kategorycznie nie zgadza się na wejścia na
    > teren zakładu osób bez poświadczenia tajne. W ZUS nie ma takich osób.
    > Czyli nie da się przeprowadzić kontroli?

    Czy to chodzi o:
    https://www.netkobiety.pl/t121786.html ?

  • 25. Data: 2023-04-12 22:02:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 21:49, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Oczywiście, ale często się robi partyzantkę, coś kosztem czegoś, bo tak
    > wygodniej, tu bliżej, tu więcej powierzchni, tu piętro bez windy, a tu
    > to czy tamto.

    To wtedy należy mieć pretensję do siebie a nie wszystkich wokoło. Jak
    coś ma być tajne, to ma być niedostępne z miejsc publicznych i
    przeznaczonych do odwiedzin przez osoby postronne. Koniec. A druga
    strona tego medalu jest taka, że ten rzekomy tajny rozkład pomieszczeń
    jest utajniany mocno na wyrost i dla podbudowania ego osób tym
    zajmujących się. Co my tam mamy - wirówki? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-04-12 22:03:26
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2023-04-11 o 12:26, J.F pisze:

    > P.S. Juz drugi raz karetka mi jakos przejechała przez szlabany na
    > osiedlu. Jest jakis kod "dla służb"? Smieci też wywożą ...

    kanał WarsawRescue na youtube. pokazał, że na modulator szlabany się
    otwierają

  • 27. Data: 2023-04-12 22:13:55
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2023-04-12 o 22:02, Shrek pisze:

> [...]
    > jest utajniany mocno na wyrost i dla podbudowania ego osób tym
    > zajmujących się. Co my tam mamy - wirówki? ;)

    W latach 60tych kolega mnie zaprosił do siebie do pokoju, a tam na
    biurku same tajne rzeczy. Instytucja tajna. Wartownikowi powiedział, że
    ja do niego po materiały. W pokoju mi powiedział: "uważaj, to tajne, nie
    czytaj"

    Na tablicy grafiki, nazwiska. Mówił mi "nie czytaj" i tyle. gdy
    wychodziliśmy już wartownik był po zmianie i pytał kolegi kto ja jestem
    jak tu wszedłem i po co, czy wpisany do ksiązki itd. wartownik napisał,
    że musi napisac raport, bo ten co wpuszczał nic nie napisał. Potem
    kolega mi powiedział, że nic nie było, bo chyba nikt tych raportów nie
    czytał, albo czytał, ale tylko 3 ostatnie strony, a to było na czwartej

  • 28. Data: 2023-04-12 22:19:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 21:55, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Teraz mi przyszło do głowy, że można by wpuścić kontrolera z ZUS
    > schodami przeciwpożarowymi, drogą ewakuacyjną, aby nie szwędali się po
    > korytarzach - o ile jest taka droga, bo może nie być. Zależy od budynku.
    Nie prościej zawołać pracownika na wartownię?
    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2023-04-12 22:22:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 22:13, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > kolega mi powiedział, że nic nie było, bo chyba nikt tych raportów nie
    > czytał, albo czytał, ale tylko 3 ostatnie strony, a to było na czwartej

    Ja więcej nie piszę;) Ponoć niektórzy się w cyrku nie śmieją...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-04-12 22:23:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie prościej zawołać pracownika na wartownię?

    No ale ma leżeć. Poza tym jest problem bo pracownika pewnie wcale tam
    nie ma;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!