  • 31. Data: 2023-04-12 23:38:14
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 22:23, Shrek pisze:

    > No ale ma leżeć. Poza tym jest problem bo pracownika pewnie wcale tam
    > nie ma;)

    A do ubikacji wyjść może? Albo do lekarza?
    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-04-13 06:27:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A do ubikacji wyjść może? Albo do lekarza?

    Jak go nie ma to ciężko;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-04-13 10:20:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 12 kwietnia 2023 o 23:38:18 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > A do ubikacji wyjść może?

    Jak nie ma czerwonkimalbo cholery - albo zatwardzenia - to po max. kwadransie
    powinien skończyć.

    > Albo do lekarza?

    Czy zapisany - to można sprawdzić.
    Kąputery.
    Bo chyba nie poszedł - mając wpisane "leżeć" - szukać po mieście wolnego lekarza?

    Choć te kąputery - ostatnio specjaliście (na NFZ) pokazywałem wyniki badań krwi
    zlecone przez rodzinnego (na NFZ) na moim tablecie...
    Wiec kto wie, może jednak angielska wóda.

  • 34. Data: 2023-04-13 16:21:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Apr 2023 01:20:55 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jak nie ma czerwonkimalbo cholery - albo zatwardzenia - to po max. kwadransie
    powinien skończyć.

    A na co chory?

    A jak sie kąpie, to pół godziny.
    A kontrola 15 minut czekac nie bedzie :-)

    > Czy zapisany - to można sprawdzić.
    > Kąputery.

    U mnie nie tak łatwo. Trzeba wyjsc o 7 rano i ustawic sie w kolejce do
    rejestracji. To moze zarejestrują. Czasem na mrozie.

    > Bo chyba nie poszedł - mając wpisane "leżeć" - szukać po mieście wolnego lekarza?
    > Choć te kąputery - ostatnio specjaliście (na NFZ) pokazywałem wyniki badań krwi
    zlecone przez rodzinnego (na NFZ) na moim tablecie...

    A mnie luxmed wk* z badaniami. Bo sie nie dało na tablecie.
    A lekarz chyba potrzebował na papierze ... zreszta spytaj sie w ZUS,
    czy moze byc na tablecie :-)

    > Wiec kto wie, może jednak angielska wóda.

    J.

  • 35. Data: 2023-04-13 16:25:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Apr 2023 22:19:39 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Nie prościej zawołać pracownika na wartownię?

    Wartownik nie moze opuscic wartowni :-)

    Zakladam, ze jakis telefon tam jednak mają ... wystarczy się
    zameldować paszczowo?

    Ale ... a jak to telefon komórkowy? :-)

    J.

  • 36. Data: 2023-04-13 18:14:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 16:21, J.F pisze:

    > A mnie luxmed wk* z badaniami. Bo sie nie dało na tablecie.
    > A lekarz chyba potrzebował na papierze ...

    Daje się - chyba że rentegen czy inna tomografia - wtedy trzeba z
    papierem bo... prawo atomowe.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-04-14 10:06:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Apr 2023 18:14:06 +0200, Shrek wrote:

    > Daje się - chyba że rentegen czy inna tomografia - wtedy trzeba z
    > papierem bo... prawo atomowe.

    Moze i sie daje, ale tym razem nie wyszło.
    A bardzo mi zależało.

    J.

  • 38. Data: 2023-04-14 13:32:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 kwietnia 2023 o 18:14:07 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Daje się - chyba że rentegen czy inna tomografia - wtedy trzeba z
    > papierem bo... prawo atomowe.

    Przerabiałem ostatnio.
    luxmed na nfz jest całkiem niezły - ale trzeba uważać ze skierowaniami i zapisywaniem
    się na badania zlecone na nfz - lekko, łatwo i przyjemnie można się zapisać, ale na
    płatne,
    a na nfz trzeba ostro podzwonić.
    Na USG od lekarza z luxmed (na nfz) nie trzeba było mieć papierka, ale na rentgen już
    tak.

    Ale jak chcesz pokazać wyniki tych badań innemu lekarzowi z nfz, to albo musisz mieć
    papier
    (jedynie opis USG dają od ręki) albo samemu wydrukować - ew. pokazywać na własnym
    telefonie/tablecie - opis lub wyniki badań krwi ściągnięte z netu.

    To nie była kryptoreklama - porównania z "państwowymi" dawno nie miałem, może
    wszędzie
    jest teraz lepiej - ja ogólnie mam perspektywę skrzywioną z racji posiadania
    czerwonej książeczki.
    (nie jest to legitymacja PZPR^H^H^H^Hpis - swoją drogą ciekawe w jakim mają
    kolorze?).

  • 39. Data: 2023-04-14 16:40:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 10:06, J.F pisze:

    > Moze i sie daje, ale tym razem nie wyszło.
    > A bardzo mi zależało.

    A masz portal pacjenta?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-04-14 20:03:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 22:01, Henryk Hajdan pisze:

    > Czy to chodzi o:
    > https://www.netkobiety.pl/t121786.html ?

    Raczej o:

    https://dziennikmetropolii.pl/kategoria/artykuly/kgh
    m-nie-zaprzecza-ze-ich-pracownikiem-jest-maz-marszal
    ek-sejmu-mezczyzna-od-ponad-2-lat-lezy-na-oiom/

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!