  • Data: 2009-11-17 07:46:36
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doom3 napisał(a):

    > Zerknij na moj post 17.11.09 05:05 (akurat o dysku nic tam nie pisza, ale
    > jest to nastepstwem otrzymania bana na usluge XBL) Opinia techniczna mysle,
    > ze nie byla by trudna do zdobycia. Druga sprawa, to czy MS oficjalnie w
    > jakichs zrodlach opisuje co moze byc nastepstwem uzywania "nielegalnego
    > oprogramowania" i czy w sklad tychze nastepstw wchodzi rowniez wieczna
    > blokada mozliwosci korzystania z jakichkolwiek twardych dyskow na zbanowanej
    > konsoli.

    Piszac "udowodnienie" mialem na mysli konkrety a nie przypuszczenia.
    Np w jaki sposob chcesz zdobyc taka opinie techniczna skoro nie masz
    dostepu do zrodel oprogramowania wiec producent zawsze bedzie mial
    wiecej argumentow etc. Prosty flash biosa plyty glownej potrafi ja
    popsuc wiec czemu sie dziwisz, ze duzo bardziej zaawansowany hacking
    konsoli potrafi uszkodzic jej wspolprace z twardym dyskiem?

    j.