  • Data: 2009-11-17 07:29:05
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doom3 napisał(a):

    > Problem w tym, ze kopii 1:1 nie da sie zrobic ze wzgledu na badzo
    > zaawansowane zabezpieczenia przed jakikolwiek (tu polskie prawo maja w...)
    > powieleniem.

    Hmm... Wszystko sie da. To ze Ty nie potrafisz nie jest rownoznaczne z tym,
    ze sie nie da :)

    > Dlatego tez wymagana jest przerobka konsoli (napedu), aby pewne niescislosci
    > w kopii zostaly zgloszone przez naped konsoli jako kopia 1:1.

    Nazywa sie to hackowaniem i o ile wiem, narusza obowiazujace w Polsce prawo
    karne.

    Wydaje mi sie, ze nie mozesz uzasadniac lamania prawa karnego prawem do
    wykonania kopii zapasowej nosnika wynikajace z zapisow prawa autorskiego ;)
    Czy w ten sposob uzasadnilbys np zabojstwo? Bo zamordowany nie chcial oddac
    Twojej kopii Halo 3 wiec jestes niewinny? ;P Pomysl chwile ;)

    j.