  • 51. Data: 2008-02-19 14:02:54
    Temat: Re: Wyższe ceny w nocnym sklepie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 15:01:26 +0100, Johnson napisał(a):

    > Ale to jest dla umiejących czytać. A jak widać na tej grupie takich
    > ludzi niewielu.

    No to powiedz mi jak rozwiążesz problem dwóch cen na jeden towar - od
    strony kasy fiskalnej itd.?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 52. Data: 2008-02-19 14:07:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Zapytam jeszcze raz - jakie prawo zezwala Ci na decydowanie o tym
    > jakiej ustawy i rozporzadzenia bedziesz przestrzegac?

    Pytałeś poprzednio o co innego.
    A w żadnym miejscu nie powiedziłe4m tego co imputujesz.
    Po prostu obowiązujące prawo rozumiemy inaczej. A ja mam zaufanie do
    swojego sposobu rozumowania a nie do twojego. To chyba oczywiste?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 53. Data: 2008-02-19 14:09:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > No to powiedz mi jak rozwiążesz problem dwóch cen na jeden towar - od
    > strony kasy fiskalnej itd.?

    A czy ja wyglądam na specjalistę od kas fiskalną?
    Ale zakładam że sprzedawca wbija w kasę takie ceny za jakie sprzedaję.To
    znaczy jeśli różnicuje ceny w dzień i w nocy, to ma to odpowiednio
    zorganizowane w kasie.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 54. Data: 2008-02-19 14:09:52
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 15:01, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ale to jest dla umiejących czytać. A jak widać na tej grupie takich
    > ludzi niewielu.

    I kto to mowi? Ktos kto nie rozumie odpowiednich paragrafow i twierdzi
    ze sa przezytkiem?

    I rozumiem ze jesli w sklepie widzisz wywieszke ze reklamacji po
    odejsciu od kasy nie uwzglednia sie itp takze sa dla Ciebie wiazace?
    Albo jak napisza ze Johnsona nie obslugujemy to takze bedziesz
    zadowolony?

  • 55. Data: 2008-02-19 14:22:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

> [...]
    > odejsciu od kasy nie uwzglednia sie itp takze sa dla Ciebie wiazace?
    > Albo jak napisza ze Johnsona nie obslugujemy to takze bedziesz

    I to ma być argument? Dziwny sposób rozumowania.
    A u was bija murzynów. I mój argument jest bardziej na temat niż twój :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 56. Data: 2008-02-19 14:26:56
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 15:22, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > I to ma być argument?

    Tak, argument na to ze nie wszystko co wisi napisane w sklepie jest
    prawnie wiazace

  • 57. Data: 2008-02-19 14:32:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Tak, argument na to ze nie wszystko co wisi napisane w sklepie jest
    > prawnie wiazace

    Ale nie oznacza, że nic co wisi w sklepie, nie jest wiążące. Powieszenie
    czegoś nie pozbawia tego mocy prawnej :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 58. Data: 2008-02-19 15:15:53
    Od: "Tomek Renik" <t...@g...pl>

    Dnia 18-02-2008 o 07:43:26 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> napisał(a):

    > 3) doliczają do paragonu jakąś stałą opłatę opłatę nocną - i wolno im !!!

    u ciotki na wsi tak jest, jak sprzedawczyni zliczy cały towar pyta sie:
    "czy wszystko?"

    i dolicza:
    15zł gdy zakupy do 20zł
    12zł - do 50zł
    10zł - do 100zł
    5zł - do 200zł
    zakupy powyżej 200zł sa bez dopłaty

    i z tego co rozmawiała z włascicielem sklepu, dobrym sąsiadem to ruch jest
    tak do godz. 2:00 potem pojedyncze osoby...

    --
    Tomasz Renik - nr 501677222

  • 59. Data: 2008-02-19 16:34:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "darw" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > a tak dolewajac oliwy do ognia ;)
    > a jak podejde do polki o godzinie 21.50, a przy kasie bedzie kolejka i skasuja
    > mnie o 22.10 to ktore ceny powinny mnie obowiazywac? ;)

    Podobna sytuacja może się zdarzyć i w sklepach całodobowych,
    w których nie ma różnych cen obowiązujących w dzień i w nocy.

    Wiadomo, że ceny czasem się zmieniają, a skoro sklep jest całodobowy,
    to może się zdarzyć sytuacja, że w momencie brania towaru
    z półki obowiązuje jedna cena, a w momencie płacenia - już inna.
    Pół biedy, gdy cena jest na towarze, ale co w sytuacji,
    gdy jest ona umieszczona jedynie na półce?

    Piotr

  • 60. Data: 2008-02-20 00:37:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@b...pl> napisali:

    > Prawo mu nie zabrania, tylko ze aby takich zmian dokonac musialby de
    > facto zamknac sklep i pozmieniac wszystkie plakietki z cenami i na
    > nowo sklep otworzyc bo niby w jaki sposob mialby zmieniac ceny w
    > sklepie w ktorym znajduja sie klienci?

    A normalnie. Podcodzi sie do towaru i wymienia plakietke z cena.
    A jesli po 22 sprzedaje z okienka, to w ogole nie ma zadnego problemu, bo
    o cenie informuje paszcza:)