  • 1. Data: 2004-10-03 10:39:06
    Temat: Wyznanie
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie, ze zawarte w jakiejkolwiek
    ankiecie pytanie o to czy jestem wierzacy czy nie jest niezgodne z prawem?
    Jesli mam racje to prosze o podanie tego przepisu

    Lech Dubrowski

  • 2. Data: 2004-10-03 10:40:38
    Temat: Re: Wyznanie
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Nie ma Pan racji.

    --
    WIktor

  • 3. Data: 2004-10-03 10:59:45
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Wiktor" <w...@l...WYTNIJ.com> napisal w wiadomosci

    > Nie ma Pan racji.
    Poza tym ankiety maja to do siebie ze nie ma obowiazku ich wypelniania.

    m.

  • 4. Data: 2004-10-03 11:01:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie, ze zawarte w jakiejkolwiek
    > ankiecie pytanie o to czy jestem wierzacy czy nie jest niezgodne z prawem?
    > Jesli mam racje to prosze o podanie tego przepisu

    Co do zasady, to nie ma takiego przepisu, o ile jest to ankieta anonimowa.
    Jeśli jest imienna, to narusza ustawę o ochronie danych osobowych bodajże,
    bo tam jest zakazane przetwarzanie takich danych.

    Po za tym takie pytanie jest bez sensu, bowiem każdy z nas jest wierzący. Po
    prostu niektórzy wierzą, że nie ma boga i tyle.

  • 5. Data: 2004-10-03 11:10:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w poscie
    news:cjomie$ckk$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > anonimowa. Jeśli jest imienna, to narusza ustawę o ochronie danych
    > osobowych bodajże, bo tam jest zakazane przetwarzanie takich danych.

    Chyba, ze bedzie osobna klauzula, ze ankietowany zgadza sie na przetwarzanie
    takich wlasnie danych - wtedy bedzie to zgodne z prawem.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 6. Data: 2004-10-03 16:03:05
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 12:39:06 +0200, Lech Dubrowski
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie, ze zawarte w jakiejkolwiek
    > ankiecie pytanie o to czy jestem wierzacy czy nie jest niezgodne z
    > prawem?

    A niby dlaczego mialo by byc niezgodne z prawem? Z pewnościa jest zgodne...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/