  • 1. Data: 2004-10-02 18:42:50
    Temat: Mieszkanie kwaterunkowe - wykup i dalsza sprzedaż.
    Od: "Monika" <i...@v...pl>

    Witam!
    Po wykupie mieszkania kwaterunkowego od gminy nie mogę go sprzedać przez okres
    5 lat, ale mogę to mieszkanie darować bliskiej osobie. Czy obdarowany również
    nie będzie mógł go odsprzedać? Nie chodzi o podatek do US, tylko o zapis w
    statucie spółdzielni.
    ___________
    Pozdrawiam.
    Monika

  • 2. Data: 2004-10-04 20:44:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Oct 2004, Monika wrote:

> [...]
    >+ nie będzie mógł go odsprzedać? Nie chodzi o podatek do US, tylko o zapis w

    Pas.
    To mieszkanie jest w końcu KOMUNALNE czy SPÓŁDZIELCZE ?
    A "typowo" to obciążenie mieszkania jest hipoteczne - wpisane
    do KW ! I zapis tam tkwi aż ktoś go usunie...

    pozdrowienia, Gotfryd