  • Data: 2006-02-16 09:03:39
    Temat: Re: Wywóz śmieci - rozwiązanie umowy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@n...sakowski.pl>, Paweł Sakowski wrote:

    > Co masz na myśli pod hasłem w/w? U mnie wyżej wymienione jest
    > "Newsgroups: pl.soc.prawo", a w drugim panelu: "Re: Co wolno a co nie
    > lać do baku (we...". Na które z tych pytań Ci odpowiedzieć? :>

    Internet obnażył to, co kiedyś wiedziały tylko nauczycielki polskiego:
    mało kto potrafi skonstruować sensowną wypowiedź pisemną.
    Od czasu do czasu mam zryw i toczę wojnę z takimi pisaczami
    internetowymi, co to nawet cytować nie potrafią, ale to wojna z
    wiatrakami i kopanie się z koniem i jeszcze ci napiszą, że niezgodne z
    netykietą:)

    Nawet pomijając newsy i fora, już archiwum mojej poczty wystarczyłoby
    do zapełnienia książki średniej objętości. Ot, choćby wczorajszy
    "telegram":

    NOWAK ANNA 666666 JA DZISIAJ PISAŁAM POPRAWKE PROSZE O WYNIKI
    JAK PANI SPRAWDZI Z GORY DZIEKUJE

    Zmieniłam tylko imię, nazwisko i numer identyfikacyjny. Reszta to
    oryginał:)

    Renata