  • 1. Data: 2008-05-08 17:18:35
    Temat: Wywieszenie reklamy bez zgody
    Od: " Rafi" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    dziś po kliku miesięcznej przerwie pojechałem na działkę i zobaczyłem wiszący
    na moim płocie banner reklamowy (plandeka przyczepiona sznurem) z adresem
    internetowym firmy działającej w okolicy - pytałem sąsiadów i okazuje się że
    wisiał tam parę miesięcy, nikt z nich mnie nie powiadomił bo myśleli że się
    na to zgodziłem. Wkurzyło mnie to trochę, czy mogę w ogóle coś im za to
    zrobić? Myśląc trzeźwo nic, nie było wtargnięcia na posesję (można to
    przyczepić do płotu stojąc na zewnątrz działki), nie zniszczyli też nic - nie
    znam się na prawie więc może ktoś podpowie czy można taką firmę pociągnąć do
    odpowiedzialności? To przecież taki spam tylko że w świecie realnym :-/

  • 2. Data: 2008-05-08 17:26:36
    Temat: Re: Wywieszenie reklamy bez zgody
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Rafi pisze:
> [...]
    > odpowiedzialności? To przecież taki spam tylko że w świecie realnym :-/

    Nie rob nic - tylko wystaw im rachunek za urzytkowanie twojej wlasnosci
    (plotu) na rozsadna sume ;) (DUZA, aby sie oplacala cala zabawa),
    oczywsicie za wszystkie zalegle miesiace rowniez. Do tego dokumentacja
    itd. Nastepnie pilnujesz aby potajemnie nie zdjeli ;)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-08 18:05:55
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Rafi wrote:
> [...]
    > więc może ktoś podpowie czy można taką firmę pociągnąć do
    > odpowiedzialności? To przecież taki spam tylko że w świecie realnym

    1. zrob dokumentacje foto
    2. zabierz banner do domu
    3. skontaktuj się z nimi

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-05-08 19:09:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rob nic - tylko wystaw im rachunek za urzytkowanie twojej wlasnosci

    No i go wysmieja - za analfabetyzm.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2008-05-08 19:11:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Rafi" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Goście popełnili wykroczenie z art. 63a. to, czy warto ich ścigać, to już
    Twoja sprawa.

  • 6. Data: 2008-05-08 19:51:27
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > No i go wysmieja - za analfabetyzm.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    O zesz ;) ładnego byka strzelilem. Jednak latwiej mi sie juz pisze po
    angielsku :(

  • 7. Data: 2008-05-08 20:46:16
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    http://so.pwn.pl/lista.php?co=o%BFe%BF :)

  • 8. Data: 2008-05-08 23:28:38
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > 1. zrob dokumentacje foto
    > 2. zabierz banner do domu
    > 3. skontaktuj się z nimi

    Zabierania bannera do domu, bym odradzal.

    veri

  • 9. Data: 2008-05-09 05:24:14
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent veri veri nadaje:
    > Zabierania bannera do domu, bym odradzal.

    Dlaczego? Na płocie się może zniszczyć.

  • 10. Data: 2008-05-10 11:46:25
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 09-05-2008 o 07:24:14 Marcin Boroń <b...@m...tu> napisał(a):

    > Agent veri veri nadaje:
    >
    > Dlaczego? Na płocie się może zniszczyć.

    wg niektorych to jest pospolita kradziez

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO