  • 11. Data: 2008-05-10 12:35:13
    Temat: Re: Wywieszenie reklamy bez zgody
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 10 maj 2008 13:46
    (autor leon
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@j...telgam.pl>):

    > wg niektorych to jest pospolita kradziez

    Przecie to jego płot, może go użytkować po swojemu. Jak wezmę kawał koca,
    przykryję ci auto, to masz pozamiatane, bo jak zdejmiesz koc, to będziesz
    złodziej?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 12. Data: 2008-05-10 13:43:00
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    leon <l...@n...interia.pl> napisal:
    > wg niektorych to jest pospolita kradziez

    Nie. Zdjecie banera to KC art.343 par.2. a zabranie do domu
    to zabezpieczenie dowodow na okolicznosc roszczen o zaplate
    KC art.344 par.1. Trzeba sie spieszyc, bo KC art.344 par.2.

    Uff, wyszlo mi prawie jak sesja naukowa w "Kongresie futurologicznym"
    Lema ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2008-05-10 20:56:54
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 10-05-2008 o 15:43:00 Jacek_P <Z...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Nie. Zdjecie banera to KC art.343 par.2. a zabranie do domu
    > to zabezpieczenie dowodow na okolicznosc roszczen o zaplate

    jednak na w nisoek wlascicela musi mu zwrocic- wystarczy , ze ma
    udokumentowane naruszenie posiadania

    > KC art.344 par.1. Trzeba sie spieszyc, bo KC art.344 par.2.

    bez sensu bowiem zdejmujac tablice juz zostal przywrocony stan poprzedni
    wiec nie ma do czego wzywac.
    jedynie co to pozostaje kwestia odplatnosci za bezprawne urzytkowanie oraz
    po zdejciu tablicy nalicznaie duuuzej oplaty magazynowej
    do czasu az odbiora - przy czym o tej oplacie pasowalo ich by poinformowac
    w liscie poleconym.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO