  • 31. Data: 2021-11-02 02:36:25
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-29 o 15:49, Olin pisze:

    > Normalnie. Zbudują meczet w Licheniu i postawią obok minaret wyższy niż
    > figura Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata w Świebodzinie.

    A ten Król ma zainstalowane w głowie anteny satelitarne i internet.

    --
    animka

  • 32. Data: 2021-11-02 10:57:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 16:32:14 +0200, Kviat wrote:

    > Zapytaj tych bez ręki/rąk.
    > Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć...

    Jesli sie dobrze domyslam, to specyfiką tego pomyslu, jest
    zastosowanie wielu silownikow pneumatycznych.
    Natura tak robi bo miesnie i nerwy same rosną, w technice kazdy naped
    to koszt :-( A tu akurat silowniki sa proste i tanie, choc wymyslone
    ... chyba w USA.

    Ale pneumatyczne ... sprezarke w plecaku bedziesz nosil, czy ciagnal
    na wozku? Wiec czy to dobry pomysl, czy slepy zaulek?

    Poza tym, aby zysk z tego byl, to przydaloby sie gdzies do nerwow
    podlaczyc i sygnaly sterujace z nich czerpac. A o tego chyba jestesmy
    ciagle daleko, przynajmniej w Polsce.

    Bo reka z tego filmu jest polska, wiec nie bardzo wiem, co chciales
    przekazac :-)

    Dalej idac - w Trzebnicy zrobiono udaną transplantacje reki.
    Co prawda sam sie nasmiewalem, ze po zabiegu potrzeba bylo lekow
    immunosupresyjnych za 500zl dziennie, a przed zabiegiem pacjent
    dostawal pewnie z 500zl renty miesiecznie :-)
    Nasmiewalem sie oczywiscie tylko pro forma, bo sam bym chcial, aby mi
    w razie wypadku inna reke przyszyto.

    No a gdzies tam w przyszlosci ... czemu nie mozna takiej reki
    wyhodowac na czlowieku, moze mu przeciez sama wyrosnąc.
    Tylko aby to opanowac, to trzeba badania nad embrionami robic,
    a u nas "etyka zabrania".

    J.

  • 33. Data: 2021-11-02 11:35:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 10:57, J.F pisze:

    > Ale pneumatyczne ... sprezarke w plecaku bedziesz nosil, czy ciagnal
    > na wozku? Wiec czy to dobry pomysl, czy slepy zaulek?

    Ale rozumiesz, że tak właśnie działa nauka?

    > Poza tym, aby zysk z tego byl, to przydaloby sie gdzies do nerwow
    > podlaczyc

    Ale rozumiesz, na czym polega rozwój naukowy?

    > Bo reka z tego filmu jest polska, wiec nie bardzo wiem, co chciales
    > przekazac :-)

    Nie bardzo wiem jak to skomentować...
    Może to, że POMIMO kościoła coś się niektórym ludziom w tym kraju udaje
    zrobić, ale to nie znaczy, ze doganiamy pociąg, który nam uciekł. I
    gdyby nie ta kula u nogi...

    > No a gdzies tam w przyszlosci ... czemu nie mozna takiej reki
    > wyhodowac na czlowieku, moze mu przeciez sama wyrosnąc.

    Skąd wiesz, czy można, skoro nawet nie zapytałeś funkcjonariusza
    kościelnego?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2021-11-02 14:02:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 11:35:22 +0100, Kviat wrote:

    > Ale rozumiesz, że tak właśnie działa nauka?

    Niekoniecznie tak :-)

    > Ale rozumiesz, na czym polega rozwój naukowy?

    To moze sie zajac te druga czescia ?

    > Nie bardzo wiem jak to skomentować...
    > Może to, że POMIMO kościoła coś się niektórym ludziom w tym kraju udaje
    > zrobić, ale to nie znaczy, ze doganiamy pociąg, który nam uciekł. I
    > gdyby nie ta kula u nogi...

    No gonimy, gonic mozemy dlugo, ale gdzie tu ta kula w tym przypadku?

    Raczej sie spytaj, czemu ta nasza nauka tak goni i goni, i dogonic nie
    moze.

    > Skąd wiesz, czy można, skoro nawet nie zapytałeś funkcjonariusza
    > kościelnego?

    No ale co - o wszystko trzeba funkcjonariusza pytac?
    Przeciez w ogole nie trzeba, czasem tylko jakis biskup powie,
    ze mu sie cos nie podoba, i trzeba bedzie zamykac badania :-(

    Internetu nam na razie nie zamkneli, choc to dzieo szatana.

    J.

  • 35. Data: 2021-11-02 14:30:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślisz, że wg ZUS to był niezdolny do pracy?

    -----

  • 36. Data: 2021-11-02 14:34:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 14:30:25 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Myślisz, że wg ZUS to był niezdolny do pracy?

    Stolarzem byl, a potem bez reki ... nie wiem, co na to przepisy.
    Niby moze pracowac i dobrze zarabiac, ale jak nie potrafi?

    ZUS mu przeciez posady urzednika nie da :-)

  • 37. Data: 2021-11-02 15:32:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 14:02, J.F pisze:

    > No gonimy, gonic mozemy dlugo, ale gdzie tu ta kula w tym przypadku?

    Gdzie ta kula? Serio?

    > Raczej sie spytaj, czemu ta nasza nauka tak goni i goni, i dogonic nie
    > moze.

    Bo ma kulę u nogi.

    > No ale co - o wszystko trzeba funkcjonariusza pytac?

    Skoro o wszystko pytają, to najwidoczniej muszą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2021-11-02 15:40:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 15:32:28 +0100, Kviat wrote:

    > Gdzie ta kula? Serio?

    Bardzo serio.
    Ktos utrudnial te reke robic czy co ?

    > Bo ma kulę u nogi.

    Przez 8 lat rzadzilo PO, kula byla znacznie mniesza ... to ile
    nadgonilismy ?

    Masz jakas obsesje :-)
    Ale to mozna leczyc :-)

    J.

  • 39. Data: 2021-11-02 15:59:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 15:40, J.F pisze:

    > Bardzo serio.
    > Ktos utrudnial te reke robic czy co ?

    Ale i nie pomagał. Tak jak kościołowi.

    > Przez 8 lat rzadzilo PO, kula byla znacznie mniesza ... to ile
    > nadgonilismy ?

    Nie sądzę, że aż tak znacznie. Miziali się z kościołem tak samo
    obrzydliwie jak pis, tylko ciszej.

    > Masz jakas obsesje :-)
    > Ale to mozna leczyc :-)

    Znowu ci się coś pomyliło.
    https://www.newsweek.pl/polska/polityka/w-sejmie-pie
    rwsze-czytanie-projektu-stop-lgbt-kai-godek-pod-sejm
    em-protesty/pkx1yp7

    I nie sądzę, żeby to się dało wyleczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2021-11-02 16:09:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 15:59:45 +0100, Kviat wrote:

    > Ale i nie pomagał. Tak jak kościołowi.

    Nie pomagal, to nie znaczy ze przeszkadzal.

    Ale ... jest sporo roznych programow dofinansowania z Unii.

    > Nie sądzę, że aż tak znacznie. Miziali się z kościołem tak samo
    > obrzydliwie jak pis, tylko ciszej.

    No i co - kosciol zabranial protezy robic?

    Niestety - nasza nauka jest mizerna, troche z powodu ludzi,
    troche z powodu braku srodkow.
    Od 2015 budzet sie rzekomo poprawil, ale na nauke chyba nadal brakuje.

    > Znowu ci się coś pomyliło.
    > https://www.newsweek.pl/polska/polityka/w-sejmie-pie
    rwsze-czytanie-projektu-stop-lgbt-kai-godek-pod-sejm
    em-protesty/pkx1yp7

    > I nie sądzę, żeby to się dało wyleczyć.

    No i co?
    Obsesje masz, wszystko ci sie z faszyzmem kojarzy :-)

    Sam fakt takiej ustawy, dowodzi, ze wczesniej nikt sie nie musial
    pytac :-)
    Ale przeciez my tu o nauce mowimy, a nie o marszach ...

    Poza tym masz - jest tryb w prawie opisany, pani Godek z niego
    skorzystala - a Ty pod jaka ustawą zbierasz podpisy ? :-)

    J.