  • 1. Data: 2003-07-22 07:00:28
    Temat: Wysokość mandatu karnego?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Czym kieruje się policjant określając wysokość mandatu? Oczywiście wiem, że
    jest taryfikator ale w nim są określpne przedziały kwotowe. Mój przedział wahał
    się od 100 - 500 zł. Dostałem 200.
    Pozdrawiam,
    Grem

  • 2. Data: 2003-07-22 07:22:22
    Temat: Re: Wysokość mandatu karnego?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    że
    > jest taryfikator ale w nim są określpne przedziały kwotowe. Mój przedział

    tak jak dawniej. własnym wyczuciem.

  • 3. Data: 2003-07-22 07:45:24
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > że
    > wahał
    >
    > tak jak dawniej. własnym wyczuciem.

    własne wyczucie polega chyba na tym, że jak krzywo spojrzysz na policjanta to
    bankowo 500. Jak sie będziesz płaszczył, płakał to 100. Powinny być też jakieś
    umotywowanie wysokości madatu napisane na blankiecie.

  • 4. Data: 2003-07-22 11:37:57
    Od: "S.A.R.S." <f...@g...pl>

    Widać nie wyglądasz najgorzej :-))
    Jacek

  • 5. Data: 2003-07-22 13:27:52
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

> [...]
    jakieś
    > umotywowanie wysokości madatu napisane na blankiecie.

    z tym płaszczeniem itp. czasami się nie sprawdza, ja dostałam 1000 zł i
    jeszcze mi powiedział, że on nie ma możliwości zmiejszenia, bo nie ma
    "widełek" i czy ja go aby nie namawiam do poświadczenia nieprawdy??? dureń
    pozdro

  • 6. Data: 2003-07-22 16:02:23
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    g...@p...onet.pl napisał:

    >Czym kieruje się policjant określając wysokość mandatu?
    wymierzając grzywnę, bierze się pod uwagę dochody sprawcy, jego
    warunki osobiste i rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości
    zarobkowe. (K.W)

    >ale w nim są określpne przedziały kwotowe.
    ZCW, tylko w przypadku przekroczenia prędkości.

    >Mój przedział wahał się od 100 - 500 zł.
    Nie ma takiego ! Jest od 100 do 200 zł.
    Za co to było ?

    Artur Golański