  • 1. Data: 2003-07-21 21:28:56
    Temat: Samowola budowlana
    Od: "Janusz" <j...@p...pl>

    Pilnie proszę o odpowiedź - mam na działce altankę wybudowana (15 lat temu)
    bez odpowiedniej zgody. I Urząd Nadzoru Budowlanego upomina się o taki
    papier już od paru miesięcy. A od 15 lipca obowiązuje nowe Prawo Budowlane.
    Czy obejmą mnie nowe przepisy (wysokie koszty uzyskania zgody wstecznej ) -
    czy obejmą one tylko przypadki wykryte po 15 lipca ??
    Janusz

  • 2. Data: 2003-07-22 09:16:04
    Temat: Re: Samowola budowlana
    Od: drill<d...@g...pl>

    Ustawa Prawo Budowlane Dz.U. 80/718 z 2003r.
    Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
    4) altan i obiektów gospodarczych na działkach w
    pracowniczych ogrodach działkowych o powierzchni zabudowy do 25 m2
    w miastach i do 35 m2 poza granicami miast oraz wysokości do 5 m
    przy dachach stromych i do 4 m przy dachach płaskich,

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-07-22 09:28:53
    Od: "Janusz" <j...@p...pl>

    > w miastach i do 35 m2 poza granicami miast
    Moja altanka ma ponad 45 m2. Pytanie tylko czy mogę obiegać się o zgodę na
    starych (znacznie korzystniejszych) warunkach
    Janusz

  • 4. Data: 2003-07-22 18:45:57
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Moja altanka ma ponad 45 m2. Pytanie tylko czy mogę obiegać się o zgodę na
    > starych (znacznie korzystniejszych) warunkach
    > Janusz

    nie,
    za późno, był na to czas przed zmiana prawa,

    JarekM