  • Data: 2011-11-24 11:57:55
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ecc053e$0$8459$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dziś miała taka oto sytuacja. Na matematyce mieliśmy kolokwium. Gdy kobieta
    > pisała na tablicy zadania kolega szybciutko w ostatniej ławce położył na
    > blacie laptopa i podłączył wtyczkę do gniazdka aby się bateria naładowała.
    > Minęło może z 10 minut kobieta wstała od biurka i zaczęła chodzić po klasie.
    > Gdy zauważyła laptopa dosłownie zakrzyczała "czyj to laptop!". Kolega mówi że
    > jego. kobieta dalej wysokim tonem. "co Pan robi, Pan kradnie prąd tak nie
    > wolno". Wzięła mu kartkę wpisała dwóję i powiedziała że ma przyjść na termin
    > poprawkowy.

> [...]

    Pozwoliłem sobie puścić ten wątek na soc.culture.polish i poddać to
    komentarzowi...

    Cytuje tu taką odpowiedź jednego Żyda:

    Na ten temat (korzystanie z gniazdek w miejscach publicznych, min w
    Starbucks) jest sporo wypowiedzi na Net

    http://ask.metafilter.com/57376/Restrictions-on-usin
    g-laptop-in-coffee-shop-or-library

    Skoro uczelnia jest oplacana przez podatnika, mnie osobiscie wydaje sie, ze
    student moze skorzystac z podlaczenia.