  • Data: 2011-11-24 19:57:27
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 20:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Maruda" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeżeli ładuję telefon/laptopa to pozbawiam uczelnię w energię elektryczną?

    Oczywiście!
    Uczelnia zapłaciła ten jeden grosz, jak tu kolega wyliczył, i Ty ją tego
    grosza pozbawiasz. Podobnie, jeśli ośmielisz się jechać windą, korzystać
    z oświetlenia, spłukać sracz oraz wdychać ogrzane powietrze.

    ... ja tylko próbuję wskazać fakt przekroczenia trudnych do wskazania
    granic absurdu przez wspomnianą idiotkę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.