  • Data: 2011-11-24 21:21:10
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: Mosqito <7...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wogóle dyskusyjne jest twierdzenie, że podłączenie do ogólnodostępnego
    > gniazdka jest "kradzieżą". Nawet nie chodzi tu o wartość tego "prądu"
    > ale o zasadę. Budynek jest budynkiem publicznym.

    Pamiętam sytuację gdy czekałem na doktora w ośrodku zdrowia. Dziewczyna
    w wieku może 15 lat ładowała swój telefon w gniazdku który był na
    korytarzu. Pielęgniarka która to widziała wydarła się na nią i kazała
    jej płacić za prąd bodajże 5 zł. Dziewczyna się rozpłakała. W jej
    obronie kilku pacjentów stanęło i rozgorzała dyskusja że to miejsce
    publiczne a nie pielęgniarki własność. W końcu doszło do konsensusu
    jednak ten niesmak pozostał.