  • 1. Data: 2004-10-31 20:35:48
    Temat: Wyrok nakazowy-pytanko
    Od: "drix" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Jakiś czas temu otrzymałem wyrok nakazowy który miał się uprawomocnić po 7
    dniach od daty doręczenia. Od wyroku mogła się odwołać druga strona (Powód) Od
    momentu doręczena do dzisiaj minęło ok. 20 dni. Czy z sądu dostanę pismo z
    prawomocnym już wyrokiem oraz terminem rozpoczęcia wykonywania kary (w pierwszym
    piśmie taki termin nie był podany)? lub inny dokument z informacją że złożono
    odwołanie od wyroku ???

    z góry dzięki za odpowieć

  • 2. Data: 2004-10-31 21:04:09
    Temat: Re: Wyrok nakazowy-pytanko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "drix" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pierwszym
    > piśmie taki termin nie był podany)? lub inny dokument z informacją że

    Piszesz, ze odwołać się mógł "powód", z czego wnoszę, że chodzi o
    postępowanie cywilne. Ale dalej piszesz o rozpoczęciu "kary". No i jestem
    głupi :-) Może się zdecyduj albo wyjaśnij.

  • 3. Data: 2004-11-01 07:29:29
    Od: "drix" <d...@p...onet.pl>

    > Piszesz, ze odwołać się mógł "powód", z czego wnoszę, że chodzi o
    > postępowanie cywilne. Ale dalej piszesz o rozpoczęciu "kary". No i jestem
    > głupi :-) Może się zdecyduj albo wyjaśnij.

    Sorry troche maniezałem,

    Wyrok zapadł w postępowaniu karnym, od wyroku może się odwołać oskarżyciel ( tak
    wynika z pouczenia) a wyrok to ograniczenie wolniści.

  • 4. Data: 2004-11-04 17:30:51
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Jeśli nie wniesiono sprzeciwu od wyroku nakazowego, to staje się on z
    chwilą upływu terminu prawomocny.
    Jeśli sprzeciw zostanie skutecznie wniesiony, wyrok nakazowy traci moc,
    sprawa dalej toczy sie na zasadach ogólnych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info