  • 1. Data: 2004-10-31 19:33:22
    Temat: Szukam pomocy - podzial majatku
    Od: "Tomek" <f...@p...onet.pl>

    dzien dobry

    No i stalo sie , nie dam rady zyc ze swoja zona.Probuje ,ale zona nie chce.
    Mamy 3 coreczki,ktore kocham ,ale nie mam normalnego zycia codziennie jest
    jazda.Kłotnie o byle co....Jestem złotnikiem w tamtym roku napadnieto mnie w
    klatce i zabrano caly majatek - sporo tego bylo.Stracilem dorobek zycia.
    Z zona jestesmy małzenstwem 14 lat ,ale to malzenstwo jest katorga.
    Chce sie rozwiesc ,szkoda mi tego wszystkiego ,kocham swoja zone,ale ona jest
    obojetna na moje uczucie.
    I teraz sedno sprawy - mamy mieszkanie 3 pokojowe -wspolne ,czy przy podziale
    majatku dostane polowe czy sad przeznaczy je dla mojej bezrobotnej zony i
    naszej trojki dzieci.
    Zostawilbym ta chate zonie gdyby nie napad,ale niestety nie mam kasy a do tego
    kupe dlugow.Nie mam nic oprocz tej chaty.
    Prosze o odpowiedz.
    Tomek

  • 2. Data: 2004-11-01 05:37:39
    Temat: Re: Szukam pomocy - podzial majatku
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Współczuję, kasa się skończyła? Jestem w podobnej sytuacji.
    Nie jestem prawnikiem, ale słyszłem, że w szczególnej sytuacji sąd podzieli
    mieszkanie i może nakazać wspólne zamieszkiwanie. Tylko co to za wyjście?
    W każdym razie powodzenia.

  • 3. Data: 2004-11-01 10:05:12
    Od: "Tomek" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > mieszkanie i może nakazać wspólne zamieszkiwanie. Tylko co to za wyjście?

    Ale ja nie chce z nia zamieszkiwac.Che kupic jakas malutka kawalerke bo zycie
    pod wspolnym dachem z ta kobieta grozi smiercia.
    Dzieki
    Tomek

  • 4. Data: 2004-11-01 20:37:52
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Ale ja nie chce z nia zamieszkiwac.Che kupic jakas malutka kawalerke bo zycie
    > pod wspolnym dachem z ta kobieta grozi smiercia.

    sprzedac to i kupic 2 mniejsze
    nie wiem jak w sprawach rodzinnych ale przy zniesieniu wspolwlasnosci to
    211 i 212 kc sie stosuje