  • 1. Data: 2004-10-31 18:18:24
    Temat: Wyrok sądu polubownego (KPC) i termin jego wykonania
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Jeżeli w wyroku sądu polubownego brak jest terminu jego wykonania to czy
    strona może cały czas stwierdzać, że "wykonuję wyrok" więc się mnie nie
    czepiajcie a mam na to całą wieczność :-)
    Jeżeli brak jest terminu to jaki on jest tak na prawdę?

  • 2. Data: 2004-10-31 18:34:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    pissmejker wrote:

> [...]
    > czepiajcie a mam na to całą wieczność :-)
    > Jeżeli brak jest terminu to jaki on jest tak na prawdę?

    A jaki był wyrok?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-31 18:42:51
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > A jaki był wyrok?
    >
    > KG

    tu chodzi o Zesół Arbitrów (ZA) (Urząd Zamówień Publicznych).
    ZA nakazał Zamawiającemu wykonanie jakiejś czynności ale nie powiedział
    kiedy a zamawiający trwa w letargu i twierdzi że ma czas :-)