  • 1. Data: 2004-10-31 18:08:00
    Temat: Szkolenie BHP-takie dlugie??
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Czy w dniu kiedy odbywam szkolenie BHP musze przyjsc do pracy? Prace
    zaczynam o godz. 9 a szkolenie mam od 13 do 19:30. Cos mi sie kojarzy, ze to
    byl wtedy dzien wolny ale moge sie mylic. Szkolenie trwa 3 dni- razem 19
    godz. Czy to jest normalne??? Jest to moje pierwsze szkolenie bhp w tej
    pracy. Jesli to wazne to pracuje w budzetowce. Moze jakies paragrafy sa na
    to???

    Pozdrawiam

    Tysia

    ---

  • 2. Data: 2004-10-31 21:41:45
    Temat: Re: Szkolenie BHP-takie dlugie??
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy. Jesli to wazne to pracuje w budzetowce. Moze jakies paragrafy sa na

    Polecam zapoznac sie Dz.U. nr 62 z 1996 r. poz. 285
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ

    z dnia 28 maja 1996 r.

    w sprawie szczegółowych zasad szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i
    higieny pracy.

    Masz tam dokladne plany takich szkolen w zaleznosci od zajmowanego
    stanowiska.

    m.

  • 3. Data: 2004-10-31 22:04:17
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > higieny pracy.
    >
    > Masz tam dokladne plany takich szkolen w zaleznosci od zajmowanego

    Dzieki

    Pozdrawiam

    Tysia

    ---