  • 1. Data: 2004-10-31 21:49:34
    Temat: brak składek zus - gdzie uderzać?
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Na moim funduszu emerytalnym brakowało składek za pół roku z mojej
    poprzedniej pracy. Wysłałem pismo do ZUSu i odpisali że faktycznie nie
    zostały przelane na ich konto te składki. Żadnej informacji co w tej
    sytuacji mogę/powinienem zrobić. Jako że nie mam za bardzo czasu na
    jeżdżenie po ZUSach a na list od nich czeka się miesiąc - pytam tutaj.
    Czy powinienem pojechać do ZUSu z umową o pracę czy męczyć mojego byłego
    pracodawcę? Nie rozstałem się w wielkiej przyjaźni więc wolałbym żeby
    wszystko szło przez ZUS. Tylko czy tam coś zdziałam??
    Czy pracodawcę który nie opłaca składek czeka jakaś kara??
    A może do sądu pracy z nim?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-11-01 07:00:45
    Temat: Re: brak składek zus - gdzie uderzać?
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:cm3mj5$3qo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >poprzedniej pracy. Wysłałem pismo do ZUSu i odpisali że faktycznie nie
    >zostały przelane na ich konto te składki. Żadnej informacji co w tej

    Nasteponego okradła postkomuna. Sąd jak zwykle przyzna rację złodziejom, tak
    jak tym z rządu RP, a reszta nabierze wody w usta, bo tak według nich trzeba
    rabować Naród Polski.

    sprawiedliwosc