    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Date: Tue, 6 Jun 2006 00:08:49 +0200

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > Bezzwłocznie składać odwołanie + wnosić o przywrócenie terminu do
    jego
    > wniesienia z uwagi na brak pouczenie ze strony pracodawcy o terminie
    > sposobie odwołania.

    Chwilowo, to nie bardzo jest od czego się nawet odwoływać. Ja bym to
    potraktował jako niesmaczny żart i pracował dalej czekając na
    doręczenie wypowiedzenia. W chwili odręcznie wpisał na potwierdzeniu
    datę otrzymania i dopiero wówczas się zastanawiał co z tym fantem
    zrobić.

    > Przy braku odwołania wypowiedzenie będzie skuteczne.

    Czemu tak uważasz? Jak udowodnią, że zostało ono odczytane przez
    pracownika, skoro pewnie dostęp do serwera pocztowego mają conajmniej
    informatycy.