  • Data: 2006-06-05 20:57:54
    Temat: Re: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Jun 2006 13:06:04 -0700, Adimas napisał(a):

    > Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi. Już piszę odpowiednie dokumenty
    > na wszelki wypadek. Tymczasem żona jutro idzie do pracy. Pani
    > wiceprezes dziś oświadczyła, iż nie ma czasu porozmawiać. Żona
    > poprosiła więc, o rozmowę jutro rano. Muszę jej przygotować
    > wszystkie argumenty. Dzięki Wam, mam ich trochę. Jeszcze raz

    Ja tylko ośmielę się zauważyć na marginesie (nie jestem ekspertem w
    sprawach prawnych), że nawet dobrze przeprowadzona jutro rano rozmowa
    może na dłuższą metę okazać się nieskuteczna. Pracodawca w tym
    przypadku "przegrany" i postawiony do pionu będzie tylko czekał na
    potknięcie pracownika. Mogą pojawić się sfingowane dowody
    nieuczciwości pracownika, lepiej niż tym razem spreparowane dokumenty
    itd. Może żona powinna przespać się z zagadnieniem jak
    najkorzystniejszego dla siebie i najmniej korzystego dla firmy pożegnania
    się z tym pracodawcą zamiast próbować powrotu na stanowisko.

    Utwierdza mnie w tym przekonaniu Twoja wzmianka o tym, że łamanie praw
    pracowniczych zdarzało się w tej firmie już wcześniej.

    pozdrawiam,
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)