  • Data: 2006-06-06 12:05:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:70b3c$44856a54$3eb33fb7$16400@news.chello.pl Tiger
    <c...@c...pl> pisze:

    > A czy nie jest tak, ze oni probuja wykorzystac przepis, mowiacy o
    > dokumentach elektronicznych, nie wymagajacych podpisu? Vide:
    > potwierdzenia przelewow z bankowosci internetowych.
    Tobie chyba chodzi o to, że na _wydruku_ takiego dokumentu nie potrzeba
    podpisu ani pieczęci.
    Natomiast elektroniczne dokumenty bankowe są certyfikowane. W tego typu
    dokumencie (najczęściej pdf) zawarte są metadane techniczne umożliwiające
    autentykację oraz wykrycie zmian. Ponadto istnieje kwestia
    niezaprzeczalności transakcji, ale to już temat nie na tę grupę.

    Jotte