  • 31. Data: 2009-11-02 13:03:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 23:50:08 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):
    /.../

    > Inna sprawa, że zapewne TPSA ma te zaporowe (wysokie) stawki wpisane
    > cenniku, natomiast do umowy był dołączony regulamin promocji,
    > zmieniający te ceny (na niższe) na czas określony np. na 24 m-ce od daty
    > zawarcia umowy.

    No i tak jest.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 32. Data: 2009-11-02 21:38:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy S...@E...pl ...

    > Jak na czas nieokreślony to nie w promocji

    ROTFL
    to teraz poprosze o przepis ktory zabrania firmie forbic bezterminowych
    promocji.
    Promocja to tylko słowo, opisujace nizsza cene. Skoro te nizsza cene ustala
    sie na czas trwania umowy a umowa z racji przedłuzenia trwa nadal to i
    nizsza cena obowiazuje.
    Choc jak znam zycie, szukłąbym haczyka nie wierzac w takie przeoczenie
    osoby piszacej umowe.

  • 33. Data: 2009-11-02 22:02:22
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 21:38:39 +0000, Budzik napisał(a):
    /..../

> [...]
    > to i nizsza cena obowiazuje.
    > Choc jak znam zycie, szukłąbym haczyka nie wierzac w takie przeoczenie

    Masz dwa byty: umowa w promocji za 50 zł lojalnościowa.
    umowa bez promocji za 150 zł nielojalnościowa, na czas nieokreślony.

    Lojalnościowa się kończy i przechodzi na nielojalnościową.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 34. Data: 2009-11-02 23:11:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.11.2009 23:02), Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > umowa bez promocji za 150 zł nielojalnościowa, na czas nieokreślony.
    >
    > Lojalnościowa się kończy i przechodzi na nielojalnościową.

    Tylko wygląda na to że tutaj mamy trzeci byt: umowa najpierw
    lojalnościowa, potem nielojalnościowa, cały czas w promocji.

    p. m.

  • 35. Data: 2009-11-03 09:11:42
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 14:29:34 +0100, =Marcos= napisał(a):

    > Zagapiliśmy się w tym roku i TP po zakończeniu promocji naliczyła wyższy
    > abonament, niepromocyjny (przed zakończeniem: 90zł, po: 220zł). W dodatku
    > trzeba będzie zapłacić tyle przez 2 miesiące, bo okres wypowiedzenia to 30
    > dni do daty naliczania abonamentu.

    Jeśli korzystasz z neostrady to złóż reklamację i powołaj sie na
    promocję
    "Zostań z nami"
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/now_pro
    m/686035/;jsessionid=89B33BFD873AC1F0408C8255EFA80E5
    F.portal21;PSID=89B33BFD873AC1F0408C8255EFA80E5F.por
    tal21

  • 36. Data: 2009-11-03 11:08:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail S...@E...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Masz dwa byty: umowa w promocji za 50 zł lojalnościowa.
    > umowa bez promocji za 150 zł nielojalnościowa, na czas nieokreślony.

    czytasz w goolle pytanie, czy tylko tak sobie odpowiadasz?
    jakie prawo w polsce obostrza podpisywanie umow do tych dwóch, podaych
    przez ciebie przypadków?

    > Lojalnościowa się kończy i przechodzi na nielojalnościową.

    Gdzie w prawie znajde te zapisy?

  • 37. Data: 2009-11-03 21:20:16
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 11:08:34 +0000, Budzik napisał(a):
    /.../

    > czytasz w goolle pytanie, czy tylko tak sobie odpowiadasz? jakie prawo w
    > polsce obostrza podpisywanie umow do tych dwóch, podaych przez ciebie
    > przypadków?

    Takie, że tylko taki świstek dostaniesz do podpisu.

    > Gdzie w prawie znajde te zapisy?

    W umowie.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 38. Data: 2009-11-04 05:07:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy S...@E...pl ...

    > Takie, że tylko taki świstek dostaniesz do podpisu.

    mam rozumiec, ze twierdzisz, iz podane przez watkotwórce zapisy w umowie
    zostały zle zrozumiane i tak naprawde jest tam zapisane cos innego?

    > W umowie.

    jw.