  • 1. Data: 2009-10-31 13:29:34
    Temat: Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Zagapiliśmy się w tym roku i TP po zakończeniu promocji naliczyła wyższy
    abonament, niepromocyjny (przed zakończeniem: 90zł, po: 220zł). W dodatku
    trzeba będzie zapłacić tyle przez 2 miesiące, bo okres wypowiedzenia to 30
    dni do daty naliczania abonamentu.

    Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną 2-letnią
    umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31 października 2011?

    Poza tym umowa i regulamin promocji trochę mi śmierdzą, tzn. są tam
    określenia typu: "promocyjny abonament obowiązuje w okresie trwania umowy"
    oraz "umowa zawarta jest na 24-miesiące, a po upłynięciu tego okresu
    przedłużona jest automatycznie na czas nieokreślony". Czy nie oznacza to, że
    po przedłużeniu umowy wciąż obowiązuje promocyjny abonament? Widzę, że w
    dzisiejszych umowach jest to dużo wyraźniej ujednoznacznione niż w mojej
    umowie sprzed dwóch lat. Czyżby komuś się udało złożyć reklamację i odzyskać
    nadpłatę?

    Z góry dzięki za wskazówki w obu kwestiach :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2009-10-31 13:49:56
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 14:29:34 +0100, =Marcos= napisał(a):

> [...]
    > dodatku trzeba będzie zapłacić tyle przez 2 miesiące, bo okres
    > wypowiedzenia to 30 dni do daty naliczania abonamentu.

    Zadzwoń na 19393 i jak przedłużasz to Ci troche spadnie
    > Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną
    > 2-letnią umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31
    > października 2011?

    Nie. 30-90 dni przed zakończeniem.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 3. Data: 2009-10-31 14:01:53
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Zadzwoń na 19393 i jak przedłużasz to Ci troche spadnie

    Nawet z tymi dwoma miesiącami podwyższonego abonamentu dużo bardziej opłaca
    się nowa umowa na internet+telefon w Netii/Multimo/Erze. Właściwie wszędzie
    poza TP :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2009-10-31 14:03:47
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 15:01:53 +0100, =Marcos= napisał(a):
    /.../
    > Nawet z tymi dwoma miesiącami podwyższonego abonamentu dużo bardziej
    > opłaca się nowa umowa na internet+telefon w Netii/Multimo/Erze.
    > Właściwie wszędzie poza TP :]

    Nie dostaniesz drukarki.

  • 5. Data: 2009-10-31 14:47:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:

    > Nie. 30-90 dni przed zakończeniem.

    Bo?

  • 6. Data: 2009-10-31 14:54:57
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Nawet z tymi dwoma miesiącami podwyższonego abonamentu dużo bardziej
    > opłaca
    > się nowa umowa na internet+telefon w Netii/Multimo/Erze. Właściwie
    > wszędzie poza TP :]

    Netia własnie poinformowała mnie że już po 63 dniach od podpisania umowy
    być może zaktywują zamówioną usługę :( wrócilem do TPSY

    Bogdan

  • 7. Data: 2009-10-31 15:04:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    =Marcos= pisze:

    > Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną 2-letnią
    > umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31 października 2011?

    Oczywiscie

    Jacek Kustra

  • 8. Data: 2009-10-31 16:43:09
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Paź, 15:54, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Netia własnie  poinformowała mnie że już po 63 dniach od podpisania umowy
    > być może zaktywują zamówioną usługę :(  wrócilem do TPSY
    >
    > Bogdan

    30 dni ma TP na sprawdzenei czy Mozesz miec internet ktory zamowiles w
    Netii. A potem Netia wysyla wniosek do TP o uruchomienie.

  • 9. Data: 2009-10-31 17:59:49
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Smok Eustachy pisze:

    > Zadzwoń na 19393 i jak przedłużasz to Ci troche spadnie
    >>
    > Nie. 30-90 dni przed zakończeniem.

    Dlaczego nie?

  • 10. Data: 2009-10-31 18:14:02
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    castrol pisze:

    > Oczywiscie

    Prawnie może i tak, ale w praktyce chyba trzeba skorzystać z pomocy UKE;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |