    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 21 Apr 2016 04:16:03 +0200

    W dniu 2016-04-21 o 02:11, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem modemu LTE od żabojadów. Okazało
    > się, że w mojej lokalizacji ne ma zasięgu dla tego typu usługi. No i polskie
    > sługusy Orange wypinaj się, twierdząć, że oni niczego nie gwarantyją. Jak
    > ich zmusić do odstąpienia od umowy? Czy np. brak warunków technicznych do

    Możesz się przeprowadzić gdzieś, gdzie masz zasięg.
    Rację mają - nie gwarantują zasięgu. Mogłeś kupić sim na kartę i
    sprawdzić zasięg.

    > świadczenia usługi może byc powodem? A czy można odwołać się do Art. 288 & 1
    > Kodeksu karnego. DU rok 1997 numer 88 poz. 553. i postraszyć ich
    > prokuraturą?

    Reprezentujesz analfabetyzm prawny - przeczytać przepis umiesz, ale ze
    zrozumieniem już gorzej (o prawidłowym zapisie przepisu już nie
    wspominając).

    Podawanie numeru dziennika ustaw przy cytowaniu kodeksu karnego sugeruje
    także, że jesteś albo trollem, albo pieniaczem - zatem mojej słusznej
    odpowiedzi do serca nie weźmiesz.

    --
    Liwiusz