  • 1. Data: 2006-06-13 13:24:05
    Temat: Wypadek - specjalisci od odszkodowan
    Od: "K-Kfiatek" <k...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,
    Mam pytanie odnosnie firm zajmujacych sie odszkodowaniami, a w szczegolnosci
    opinie o firme AKSEDO.
    Ok 1/2 roku temu miałem poważny wypadek samochodowy nie z mojej winy i
    zamierzam zaczac walczyc o odszkodowanie.
    Na naszym rynku jest kilka firm specjalizujacych sie w dochodzeniu roszczen
    ubezpieczeniowych.
    Ja ze wzgledu na lokalizacje wstepnie rozwazam zgloszenie sie do firmy
    Aksedo.

    I tu moja prosba-pytanie.
    Czy ktos mial juz okazje korzystac z uslug w/w firmy i jezeli tak, to
    prosilbym o opinie na ich temat.
    Mam kontakt z jedna osoba, ktora korzystala z uslug firmy Aksedo i nie
    wyrazala sie pochlebnie na ich temat.
    Chcialbym zebrac troche wiecej opinii na ich temat zanim sie do nich
    zglosze.

    Ewentualnie czy mozecie polecic jakies inne dobre firmy z woj. Mazowieckiego
    specjalizujace sie w dochodzeniu roszczen ubezpieczeniowych.
    Zalezy mi na sprawnym i profesjonalnym dzialaniu.

    Pozdrawiam. Krzysztof.

  • 2. Data: 2006-06-14 12:21:02
    Temat: Re: Wypadek - specjalisci od odszkodowan
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    K-Kfiatek napisał(a):
> [...]
    > specjalizujace sie w dochodzeniu roszczen ubezpieczeniowych.
    > Zalezy mi na sprawnym i profesjonalnym dzialaniu.

    z doświadczenia wiem że wynajmowanie takich firm mija się z celem,
    nie napiszą wiele więcej w odwołaniach od decyzji ubezpieczycieli
    niż mógłbyś napisac sam, najczęściej są to wypociny podparte
    jakimś pseudoprawniczymi uwagami średnio na temat, a na końcu i tak
    im się mylą firmy ubezpieczeniowe;
    napisz odwołanie, a potem ewentualnie do rzecznika chociaż mało
    daje, ale czasem mogą uznać roszczenie

    a do sądu to prawnika trzeba już brać a nie te pseudoprofesjonalne
    firmy

  • 3. Data: 2006-06-14 20:01:11
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 14 Jun 2006 05:21:02 -0700, earl napisał(a):

    > a do sądu to prawnika trzeba już brać a nie te pseudoprofesjonalne
    > firmy

    Jak się ma rację to nie potrzeba prawnika - mówię z własnego doświadczenia.
    Firm nie znam - ale chyba masz rację.
    Moja rada - uważnie przestudiować OWU, odpowiednie przepisy z KC - i
    wysmarować pozew. Zwykle sami ugodę zaproponują po otrzymaniu kopii pozwu z
    sądu.

    --
    Mieczysław