  • 1. Data: 2006-06-13 13:27:27
    Temat: Ograniczenie praw rodzicielskich.
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Witam.
    Z czym się wiąże i jakie są skutki ograniczenia praw rodzicielskich?
    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2006-06-14 08:14:45
    Temat: Re: Ograniczenie praw rodzicielskich.
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...beztego.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Z czym się wiąże i jakie są skutki ograniczenia praw rodzicielskich?
    > Pozdrawiam

    Nie mozesz podejmowac decyzji i czynnosci w sprawach objetych ograniczeniem.

  • 3. Data: 2006-06-14 08:51:27
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arek" <a...@o...beztego.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mozesz podejmowac decyzji i czynnosci w sprawach objetych
    > ograniczeniem.

    Czyli w decyzji o ograniczeniu jest też mowa czego ono dotyczy?
    Pytam w imieniu przyjaciół, którym opieka stara się ograniczyć prawa
    rodzicielskie.
    Arek

  • 4. Data: 2006-06-14 10:05:05
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    >
    > Czyli w decyzji o ograniczeniu jest też mowa czego ono dotyczy?
    > Pytam w imieniu przyjaciół, którym opieka stara się ograniczyć prawa

    Wnioske powinien zawierac zakres ograniczenia twojej wladzy nad dzieckiem.

  • 5. Data: 2006-06-14 11:10:23
    Od: "Fiksia77" <f...@o...pl>

    Witam, sąd podejmując decyzję o ograniczeniu praw, wskazuje w jakim zakresie
    opieka rodzicielska jest organiczona, tak aby obie strony wiedziały jakie są
    ich prawa i obowiązki.

  • 6. Data: 2006-06-14 16:02:37
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Fiksia77" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, sąd podejmując decyzję o ograniczeniu praw, wskazuje w jakim
    > zakresie opieka rodzicielska jest organiczona, tak aby obie strony
    > wiedziały jakie są ich prawa i obowiązki.

    Zgadza sie, ale w pozwie wnioskodawca w uzasadnieniu wniosku wyjasnia o co
    mu chodzi i dlaczego uwaza, ze ograniczenie wladzy jest konieczne

  • 7. Data: 2006-06-14 16:36:45
    Od: stern <s...@0...pl>

    Maverick31 napisał(a):
    > Użytkownik "Fiksia77" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zgadza sie, ale w pozwie wnioskodawca w uzasadnieniu wniosku wyjasnia o co
    > mu chodzi i dlaczego uwaza, ze ograniczenie wladzy jest konieczne

    czasem sąd uznaje, że ograniczenie jest konieczne, gdy ustala miejsce
    pobytu dziecka przy matce ;).

    Chyba, że to tylko w Częstochowie, co by mnie nawet specjalnie nie
    zdziwiło. ;)

    pozdr.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2006-06-14 16:37:59
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    > Użytkownik "Fiksia77" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadza sie, ale w pozwie wnioskodawca w uzasadnieniu wniosku wyjasnia o
    > co mu chodzi i dlaczego uwaza, ze ograniczenie wladzy jest konieczne

    Z tego co wiem, to sprawa była w trybie zaocznym. Czy wówczas rodzice mogą
    mieć wgląd w akta sprawy?

    A.

  • 9. Data: 2006-06-14 18:01:00
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > czasem sąd uznaje, że ograniczenie jest konieczne, gdy ustala miejsce
    > pobytu dziecka przy matce ;).

    Nie mowimy o patologicznym rodzicu- matce badz ojcu.
    Nie mowie tez o patologicznym przedstawicielu Wymiaru.;)

  • 10. Data: 2006-06-14 18:51:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > Nie mowie tez o patologicznym przedstawicielu Wymiaru.;)

    obrażasz organy :D

    i jaka tam patologiczna, bardzo sympatyczna,
    nawet to uzasadniła: "tak się robi" :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911