  • 1. Data: 2006-06-13 10:54:20
    Temat: Przewód energetyczny nad działką - odszkodowanie?
    Od: eMKo <mkowalski[nospam]@kadan.pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was przerabiał wydębienie jakiejś
    kwoty od Energetyki za ich przewody biegnące nad działką?

    Co powinienem sprawdzić zanim zaczne nękać Energetykę?

    Na jakie paragrafy powołać się w zaczepnym piśmie do Energetyki?

    Nad moją działką biegnie linia 15kV i instalacja ta jest świerzo po
    remoncie, więc pewnie energetyka nie bedzie skora do przeniesienia tej
    lini poza moją działke na działke ginną.

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-13 11:16:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 12:54:20 +0200, eMKo napisał(a):

    > Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was przerabiał wydębienie jakiejś
    > kwoty od Energetyki za ich przewody biegnące nad działką?

    Cześć. Masz marne szanse na cokolwiek wg mnie... Poczytaj np.
    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=72854 i podobne historie jakich
    jest cała masa na tym forum.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-06-13 11:16:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    eMKo wrote:
    > Co powinienem sprawdzić zanim zaczne nękać Energetykę?

    Sprawdź napięcie.

  • 4. Data: 2006-06-13 12:00:49
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 13:16, na pl.soc.prawo, scream napisał(a):

    > Cześć. Masz marne szanse na cokolwiek wg mnie... Poczytaj np.
    > http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=72854 i podobne historie jakich
    > jest cała masa na tym forum.

    No i co?
    Na tej grupie za to KILKA razy - i to nawet w ciągu ostatniego miesiąca
    były podawane podstawy że *MOŻNA* dojść do finansowego porozumienia z np.
    zakładem energetycznym, gazowym, wodociągami itp itd - jeżeli korzystają z
    czyjejś nieruchomości bez zgody właściciela.

    --
    Herbi
    13-06-2006 14:00:48

  • 5. Data: 2006-06-13 13:35:33
    Od: r...@w...pl

    > Sprawdź napięcie.

    już sprawdził, wyszlo 15 kv

    teraz może założyć sprawe zakładowi energetycznemu o odszkodowanie albo
    przeniesienie lini

  • 6. Data: 2006-06-13 13:48:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 14:00:49 +0200, Herbi napisał(a):

    > No i co?

    No i wiosło. Co innego paragrafy, a co innego życie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-06-13 16:21:53
    Od: MAYDAY <g...@N...pl>

    eMKo napisał(a):
> [...]
    > lini poza moją działke na działke ginną.
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

    Tak się składa, że pracuję w takiej firmie, takich jak ty jest sporo.
    Ale czy kupiłeś działkę, na której już były przewody? Jeśli tak to nie
    masz najmniejszych szans na jakieś odszkodowanie.

  • 8. Data: 2006-06-13 16:38:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "eMKo" <mkowalski[nospam]@kadan.pl> napisał w wiadomości

    > Co powinienem sprawdzić zanim zaczne nękać Energetykę?

    Czy stać Cię na alternatywne żródło energii :P

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-06-14 08:12:56
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 18:21, na pl.soc.prawo, MAYDAY napisał(a):

    > Ale czy kupiłeś działkę, na której już były przewody? Jeśli tak to nie
    > masz najmniejszych szans na jakieś odszkodowanie.

    Że co proszę?
    Hint:
    - bezumowne korzystanie z części nieruchomości (jeżeli nie było umowy
    pomiędzy właścicielem z energetyką)
    - jeżeli była umowa - to KAŻDĄ umowę można wypowiedzieć przecież -
    oczywiście z okresem np. wypowiedzenia przewidzianym przez ta umowę - tym
    bardziej jak nie otrzymywało się czynszu, dzierżawy, wynagrodzenia z tytułu
    udostępniania części nieruchomości) :)

    --
    Herbi
    14-06-2006 10:12:54

  • 10. Data: 2006-06-14 08:15:16
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 18:38, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
    napisał(a):

    > Czy stać Cię na alternatywne żródło energii :P

    A to w jakim celu?
    Energetyka, jako dostawca usługi powszechnej - MUSI dostarczyć energię do
    odbiorcy - i to est jego psim obowiązkiem.
    Nie ma obowiązku dostawy jeżeli np. odbiorca nie opłaca rachunków,
    udowodniło się mu że np. kradł energię - tych warunków jest kilka.
    Tak jak pisałem wyżej -nie ma szans by go tym
    "szantażowała" energetyka.

    --
    Herbi
    14-06-2006 10:15:14