  • 21. Data: 2008-10-28 23:43:34
    Temat: Re: Wypadek na rowerze spowodowany atakiem psa - odszkodowanie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@w...pl pisze:

    > ja bym wystrzelał wszystkie luzem biegające psy, które atakują rowerzystów i
    > pieszych, o braku wyobraźni ich właścicieli nawet nie wspomnę.

    Na dłuższą metę skuteczniejsze (i korzystniejsza dla populacji) byłoby
    wystrzelanie ich właścicieli ;->

  • 22. Data: 2008-10-31 12:49:22
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 23:43:56 +0100, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > ja bym wystrzelał wszystkie luzem biegające psy,
    Ale te jeżdżące rowerami, mam nadzieję, zaangażowałbyś do cyrku?
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2008-10-31 13:37:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5b22.0000006f.490795ac@newsgate.onet.pl r...@w...pl
    <r...@w...pl> pisze:

    > ja bym wystrzelał wszystkie luzem biegające psy
    Skąd się biorą takie kopnięte męty?
    Nikt tego nie utylizuje w ramach jakiejś dekretynizacji?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-10-31 14:47:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 3 Oct 2008 10:09:19 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Yyyy - ale o co chodzi? Gdzie w tym zdaniu wychodzi na to że pies
    > jechał rowerem?
    > Bo zaczynam się obawiać że nie tylko obojczyk w tym wypadku
    > ucierpiał ;)

    No chyba. Czytać ze zrozumieniem nie uczyli? :)

    --
    best regards,
    scream