  • 1. Data: 2008-10-03 07:18:50
    Temat: zaniżony rachunek a US
    Od: "jacek" <a...@w...pl>

    witam

    w 2005 kupiłem auto używane sprowadzone z niemiec przez osobę zajmująca się
    handlem samochodami., handlarz ten wystawił mi rachunek na znacznie niższą
    kwotę niż mu zapłaciłem . ( mimo moich objekcji nie chciał mi wystawic
    rachunku na pełną kwote ) teraz chyba zainteresował się nim urząd skarbowy
    bo ja dostałem wezwanie do urzędu skarbowego jako świadek, czy moge z tego
    tytułu mieć kłopoty i jak sie tłumaczyć.

    jacek

  • 2. Data: 2008-10-03 07:30:35
    Temat: Re: zaniżony rachunek a US
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Idź w zaparte, że za tyle kupiłeś ile jest na rachunku. Albo dogadaj się ze
    sprzedającym na zasadzie "a co ja z tego będę miał?"

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-10-03 09:45:41
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "jacek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wystawic rachunku na pełną kwote ) teraz chyba zainteresował się nim
    > urząd skarbowy bo ja dostałem wezwanie do urzędu skarbowego jako
    > świadek, czy moge z tego tytułu mieć kłopoty i jak sie tłumaczyć.

    Było już nie raz. To jest powszechny proceder. Ale US czasem kogoś za dupę
    weźmie.
    Generalnie jest to współudział w przestępstwie skarbowym.
    Możesz mieć kłopoty.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2008-10-03 20:40:05
    Od: "news tpi.pl" <e...@w...pl>

    A wiec najlepiej mówić prawde nawet kosztem tego handlarza kt. kombinował,
    a teraz ja moge mieć kłopoty. Dlaczego Piotrek pisze idź w zaparte - a jak
    się sprzedajacy przyzna to co ja mam mieć kopoty bo mu tyłek chciałem
    ratować .

    pozdrwaiam - jestem wkurzony bo przez takiego palanta mam o czym myśleć

  • 5. Data: 2008-10-03 21:15:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Generalnie jest to współudział w przestępstwie skarbowym.

    BŁOOOOOOHOOOOOOOOO!!! Horror co najmniej. Kupił za dychę oznacza, że kupił
    za dychę. Problem ma sprzedawca.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-10-04 00:35:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news tpi.pl wrote:
    > Dlaczego Piotrek pisze id 1/4 w zaparte

    Bo to jest taki grupowy błazen.
    Czasami cos mu sie szkrobnie na grupę, ale włosy jeżą się za każdym
    razem po przeczytaniu tego co napisał.

  • 7. Data: 2008-10-04 12:24:59
    Od: "news tpi.pl" <e...@w...pl>

    Może nie do końca problem ma tylko sprzedawca ale ja jako kupujący mam
    kłopot bo z jednej strony nie chce facetowi zaszkodzić a zdrugiej strony
    tez nie chcę mieć kłopotów z US . Sprzedający narobił kłopotu sobie i mnie .

  • 8. Data: 2008-10-04 14:06:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news tpi.pl wrote:
    > Mo?e nie do konca problem ma tylko sprzedawca ale ja jako kupuj?cy mam
    > k?opot bo z jednej strony nie chce facetowi zaszkodziae a zdrugiej strony
    > tez nie chce mieae k?opotów z US . Sprzedaj?cy narobi? k?opotu sobie i mnie .

    ty się facetem nie przejmuj,
    on sie tobą w ogóle nie przejmie jak dostaniesz karę z US.