  • 1. Data: 2008-10-03 08:14:48
    Temat: Podatek za psa???
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Witam.

    Mam kilka pytań:

    1. Chciałem się dowiedzieć czy istnieje coś takiego?
    2. Jeśli jest to czy to, iż mieszkam na wsi i mój pies nigdy nie
    wyszedł poza dom, to czy nadal muszę płacić (tzn mam swoje podwórko i
    praktycznie tylko tam jest no i w domu)
    3. Jeśli nie ma takowego podatku (czytałem gdzieś, że został
    zlikwidowany w roku 2007), to czy urząd gminy może nanieść
    jakiekolwiek opłaty (podatek) za właśnie psa.
    4. Czy to że w domu mieszka kilka rodzin i są dwa podwórka, to czy
    można podciągnac pod max. 2 psy na gospodarstwo

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-10-03 08:20:40
    Temat: Re: Podatek za psa???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sannindan pisze:
> [...]
    > można podciągnac pod max. 2 psy na gospodarstwo
    >

    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

    Nie ma już podatku, jest tylko opłata za posiadanie psa. Opłata nie
    jest obowiązkowa, np. w Warszawie została zniesiona całkowicie. Musisz
    dowiedzieć się w lokalnym urzędzie.

    http://samorzad.infor.pl/finanse/podatki-oplaty/5730
    1,Ostatni%20rok%20obowi%C4%85zywania%20podatku%20od%
    20posiadania%20ps%C3%B3w.html

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-10-03 08:42:10
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gc4kko$1lv$1@news.onet.pl...

    > Nie ma już podatku, jest tylko opłata za posiadanie psa. (...)
    >
    > http://samorzad.infor.pl/finanse/podatki-oplaty/5730
    1,Ostatni%20rok%20obowi%C4%85zywania%20podatku%20od%
    20posiadania%20ps%C3%B3w.html

    W tej postaci też działa:

    http://samorzad.infor.pl/finanse/podatki-oplaty/5730
    1,.html

    Maciek

  • 4. Data: 2008-10-03 18:40:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Opłata ta jest w gestii samorządu, urzędu miasta czy gminy i tam trzeba się
    zapytać.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 5. Data: 2008-10-03 19:51:03
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Czyli jak przyszło mi do zapłacenia za czworonoga, to mam obowiązek
    zapłacić?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2008-10-03 20:24:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sannindan pisze:
    > Czyli jak przyszło mi do zapłacenia za czworonoga, to mam obowiązek
    > zapłacić?

    Jak przyszło, to tak, a jak nie przyszło, to nie :)

    Za mało danych podajesz. Już Ci odpowiedzieli, że masz sprawdzić w
    przepisach lokalnych. Nikt tu wróżką nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 7. Data: 2008-10-04 09:43:32
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Ok. Ok.

    A ja mam jeszcze takie małe pytanko.
    Podatku już tego nie ma.

    I np. jeśli gmina ustaliła podatek nie opłatę, to można się do tego
    doczepić :)
    Bo jeśli to uchwalili podatek, to nie jest wtedy zgodne z prawem, bo
    takowego już nie ma, a tylko opłata?

    Pozdrawiam.