  • 1. Data: 2010-08-02 22:02:33
    Temat: Wypadek i prawa obywatela Puck zdjecia Policja
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Wypadeczek trasa Puck, Reda skrzyzowanie Zelistrzewo, trasa krajowa
    wymuszenie pierwszenstwa przez Passata, w rowie Corrado
    z paska wylecial silnik, koles slepy albo glupi, bo w tym miejscu ma b.dobra
    widocznosc
    widocznie o jeden most za daleko, nikomu sie nic nie stalo

    http://img691.imageshack.us/i/img2182kmx.jpg
    http://img820.imageshack.us/i/img2183w.jpg
    http://img576.imageshack.us/i/img2184x.jpg
    http://img691.imageshack.us/i/img2180ua.jpg

    smieszny policyjny fotograf, co swojej ambicji jakb cos chcial jeszcze
    za zycia zdzialac chcial zabronic wykonywania fotek buahaha

    chcialem mu pstryknac fote, ale wiadomo jak by to sie skonczylo,
    pewnie tak jak z gosciem w Koninie co dostal 500zl za zrobienie
    zdjecia gliniarzom:)

    a tak mnie korcilo, by mu pojechac flaszem po oczach, jeszcze skubany mnie
    odprowadzal, a po co panu te zdjecia, na pamiatke?:)
    jakby on byl tylko tam wazny, tzn chcial byc:)

    niewiele by brakowalo i bym pojechal zgodnie z prawem i zrobil to na co
    prawo
    pozwala obfocilbym jego mordke i cale zdarzenie nagral ...
    ale nie mialem ochoty na nocke na komisariacie i uswiadamianie policjantom
    co wolno
    a czego nie, zwlaszcze ze przejchalem polskimi drogami 200km co jest
    kataroga w sezonie
    a godzina byla ok 00:05

  • 2. Data: 2010-08-02 22:04:57
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Poprawne linki
    Puck wypadek

    http://img691.imageshack.us/img691/4408/img2180ua.jp
    http://img576.imageshack.us/img576/7945/img2184x.jpg
    http://img820.imageshack.us/img820/8879/img2183w.jpg
    http://img691.imageshack.us/img691/6449/img2182kmx.j
    pg

  • 3. Data: 2010-08-03 09:00:46
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    Kris pisze:

    > niewiele by brakowalo i bym pojechal zgodnie z prawem i zrobil to na co
    > prawo
    > pozwala obfocilbym jego mordke i cale zdarzenie nagral ...

    Fstrzonsneła mnom Twoja opowieść.
    Czego Ty byś nie dokonał, gdybyś tylko chciał...

    g.

  • 4. Data: 2010-08-03 11:21:22
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Sie, 00:02, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > co wolno
    > a czego nie, zwlaszcze ze przejchalem polskimi drogami 200km co jest

    No i?