  • 1. Data: 2010-08-02 14:12:45
    Temat: Nie podpisanie wypowiedzenia
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...pl>

    Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
    to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
    Pzdr
    Ewa

  • 2. Data: 2010-08-02 14:14:43
    Temat: Re: Nie podpisanie wypowiedzenia
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 14:12:45 +0000, Ewa Grotowska napisał(a):

    > Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go
    > podpisac to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?

    Tak, oczywiście.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-08-02 14:17:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ewa Grotowska wrote:
    > Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
    > to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
    > Pzdr
    > Ewa

    tak.

    to nie jest umowa dwustronna, zebys ty musiala go podpisywac.
    Twoj podpis to tylko poswiadczenie, ze dokument otrzymalas.
    Jak go nie podpiszesz,to ci wysla listem poleconym.
    W zasadzie wystarczy sam fakt osob trzecich, ze odmówiłaś przyjecia.

    Przy czym rozwizanie umowy za porozumieniem stron nie jest
    wypowiedzeniem bo to jest umowa dwóch stron.
    I tam juz podpis jest wymagany

  • 4. Data: 2010-08-02 21:24:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i36jot$q1j$1@inews.gazeta.pl Ewa Grotowska
    <e...@g...pl> pisze:

    > Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go
    > podpisac to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
    Twój podpis oznacza jedynie potwierdzenie zapoznania się z pismem i nic
    ponadto.
    Odmowa podpisania nic nie da. Pracodawca weźmie sobie świadka/świadków (np.
    kadrową, księgową czy jakiegoś innego sługusa) i nic nie poradzisz.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-08-03 21:30:41
    Od: "TomZlom" <t...@t...invalid>

> [...]
    > podpisac
    > to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?

    wypowiedzenie to jednostronne oświadczenie woli, twój podpis nic nie
    wnosi w kwestii tego, czy jest ważne, czy nie. jedynie łatwiej będzie
    wypowiadającemu umowę udowodnić kiedy otrzymałaś wypowiedzenie, ale i
    bez tego sobie pewnie w razie potrzeby poradzi. na twoim miejscu nie
    podpisywałbym, bo i po co... ,a co najwyżej powiedział, żeby sobie je
    wsadził... sama wiesz gdzie.