  • 21. Data: 2005-09-30 11:30:35
    Temat: Re: Wynajem mieszaknia
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak już pytałem: co z potwierdzeniem pobytu?

    Przeciez juz pisalem, co za roznica, czy mieszkanie wynajmujesz czy
    kupujesz??
    To umowa ktora podpisales z wlascicielem jest Twoim potwierdzeniem i na nia
    sie powolujesz

    Jacek

  • 22. Data: 2005-09-30 12:18:09
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 wrz o godzinie 12:33, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):

    > ale po co ktos mialby to robic??
    > Meldunek to nic innego jak stan faktyczny potwierdzajacy przebywanie w danym
    > miejscu.

    Szybki scenariusz:
    - zameldowanie, wyrobienie 'nowego' dowodu osobistego, założenie rachunku z
    adresem 'zameldowania' w jakims internetowym banku.
    Idziemy dalej - założenie konta na Allegro - wystawienie aukcji z
    założeniem na okantowanie kupujących ..... or more przestępstw...

    dalej twierdzisz że *zameldowanie* nie daje niczego tylko potwierdzenie
    Zastanów się i popraw jeżeli przedstawiony scenariusz jest nierealny przy
    założenniu że właściciel mieszkania nie musi osobiście zameldować osoby w
    swoim mieszkaniu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 23. Data: 2005-09-30 12:19:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@w...blumen.pl> napisal(a):

> [...]
    > miejscu.
    > Meldunek nic nam nie daje, zadnych praw w zwiazku z tym dodatkowych nie mamy

    Powiedz to komornikowi, na przykład.
    --
    Samotnik

  • 24. Data: 2005-09-30 12:26:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Powiedz to komornikowi, na przykład.

    W czym problem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-09-30 12:30:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w

> [...]
    > jest nierealny przy założenniu że właściciel mieszkania nie musi
    > osobiście zameldować osoby w swoim mieszkaniu.

    Nie tyle nierealny, co głupi.
    Po co wyrabiać dowód na podstawie sfałszowanej umowy, jeśli można
    sfałszować dowód? Przynajmniej nie zostawi się w urzędzie śladu pod
    tytułem "Szukajcie mnie pod starym adresem".

  • 26. Data: 2005-09-30 12:33:09
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> naskrobał/a w

    > Powiedz to komornikowi, na przykład.

    I co mu komornik zrobi?

  • 27. Data: 2005-09-30 12:37:51
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 wrz o godzinie 14:33, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > I co mu komornik zrobi?

    Jako właściciel mieszkania, udowodnij po jakimś czasie że cały Twój majątek
    zgromadzony w mieszkaniu jest twój a nie tego co się u Ciebie zameldował i
    narobił jakichś długów które teraz egzekwuje komornik.

    --
    Herbi
    30-09-2005 14:37:49

  • 28. Data: 2005-09-30 12:39:54
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 wrz o godzinie 14:30, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > Po co wyrabiać dowód na podstawie sfałszowanej umowy, jeśli można
    > sfałszować dowód?

    Technicznie to jednak napisać na kartce papieru umowę i ją podpisać jest o
    wieeeeeleeee prościej niż sfałszować dowód.

    --
    Herbi
    30-09-2005 14:39:52

  • 29. Data: 2005-09-30 12:49:28
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Herbi <z...@o...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > majątek zgromadzony w mieszkaniu jest twój a nie tego co się u
    > Ciebie zameldował i narobił jakichś długów które teraz egzekwuje

    "Taki pan tu nie mieszka, ani nie mieszkał, do widzenia".

  • 30. Data: 2005-09-30 12:51:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Herbi <z...@o...pl> naskrobał/a w

    > Technicznie to jednak napisać na kartce papieru umowę i ją podpisać
    > jest o wieeeeeleeee prościej niż sfałszować dowód.

    Jednocześnie, wyrabianie nowego dowodu, sprawia, ze są w nim jakieś
    prawdziwe informacje, po których łatwiej takiego delikwenta znaleźć.