  • 1. Data: 2005-09-30 08:08:21
    Temat: Re: URTiP sie wymiguje - gdzie sie poskarzyc ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> wrote in message
    news:43405efc$0$5430$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > http://www.sejm.gov.pl/prawo/konstytucja/kon1.htm

    :-)
    liczylem na wskazowki bardziej zwiezle i konkretne...

  • 2. Data: 2005-10-02 20:59:43
    Temat: URTiP sie wymiguje - gdzie sie poskarzyc ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witam,
    wystapilem do urtip-u w pewnej dosc oczywistej sprawie lamania prawa.
    urzad ogolnie ujmujac odpowiedzial ze to nie jego sprawa aby zwrocic sie
    do ustawodawcy. ustawodawca odpowiedzial ze wprost przeciwnie - to
    sprawa urtip-u ktory zostal powolany wlasnie do takich (jak moja) spraw.

    czy ktos moze mi wskazac kierunek, gdzie napisac aby urzad sie
    wytlumaczyl z postawionych zarzutow a nie odbijal pileczke ?

    z gory dziekuje za info.

  • 3. Data: 2005-10-02 21:05:15
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    news napisał(a):
> [...]
    > do ustawodawcy. ustawodawca odpowiedzial ze wprost przeciwnie - to
    > sprawa urtip-u ktory zostal powolany wlasnie do takich (jak moja) spraw.

    ustawodawca, to znaczy kto?

    KG

  • 4. Data: 2005-10-02 22:14:51
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    kam napisał(a):
    > ustawodawca, to znaczy kto?

    ministerstwo infrastruktury

  • 5. Data: 2005-10-02 22:51:33
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    news wrote:

    > ministerstwo infrastruktury

    Jest taka ściąga, która wszystko wyjaśni:

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konstytucja/kon1.htm