  • 41. Data: 2005-09-30 16:40:07
    Temat: Re: Wynajem mieszaknia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:433d17d5$1@news.home.net.pl...
    > Ja juz pisalem. Bierzesz swoja kopie umowy, dokumenty inne typu DO i
    > idziesz do Urzedu sie zameldowac, nikogo zmuszac nie musisz :)

    W tym rzecz, że umowy nie ma. :] Wygląda ewidentnie, że nie chce potem
    odpisywać od podatku. :(

  • 42. Data: 2005-09-30 19:25:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Roman G. napisał(a):
    > Jak już pytałem: co z potwierdzeniem pobytu?

    Potwierdzić może właściciel lub osoba mająca tytuł prawny do lokalu, a
    więc umowa powinna ;) wystarczyć.

    KG

  • 43. Data: 2005-09-30 20:11:41
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 30/09/2005 13:11, Roman G. wrote :
    > Dnia Fri, 30 Sep 2005 12:47:54 +0200, castrol napisał(a) w
    > wiadomości:<news:433d17d5$1@news.home.net.pl>

    > Jak już pytałem: co z potwierdzeniem pobytu?

    Art. 8 ust. 2a ustawy:
    Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące
    należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej
    pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące, dokonane przez
    właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu,
    oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego
    podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być
    umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja
    administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł
    prawny do lokalu.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 44. Data: 2005-10-01 06:11:13
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 21:25:01 +0200, kam napisał(a) w
    wiadomości:<news:dhk374$31h$1@inews.gazeta.pl>

    > Potwierdzić może właściciel lub osoba mająca tytuł prawny do lokalu, a
    > więc umowa powinna ;) wystarczyć.

    Urzędy chcą jeszcze, aby właściciel okazał swój tytuł prawny do lokalu.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 45. Data: 2005-10-01 07:08:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Roman G. napisał(a):
    > Urzędy chcą jeszcze, aby właściciel okazał swój tytuł prawny do lokalu.

    ale potwierdzenie tytułu prawnego właściciela też można zdobyć bez jego
    udziału - np. odpis z księgi wieczystej

    KG

  • 46. Data: 2005-10-02 11:32:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    A na kim spoczywa obowiązek zameldowania najemcy? Na wynajmującym, czy
    tylko na najemcy?

    Renata

  • 47. Data: 2005-10-03 16:35:36
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 02/10/2005 13:32, Renata Gołębiowska wrote :
    > A na kim spoczywa obowiązek zameldowania najemcy? Na wynajmującym, czy
    > tylko na najemcy?

    Hmm. Na wynajmującym (art. 10 ust. 1 ustawy) ale i na właścicielu, jeśli
    ten pierwszy nie dopełni obowiązku meldunkowego (art. 29 ust. 2 ustawy).

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)