  • 21. Data: 2009-11-26 20:46:23
    Temat: Re: Wymiar niesprawiedliwosci - o tej kobiecie co jej corka prowadzila
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciek pisze:

    > "Wysoki sądzie, córka ma 11 lat, ale jeździła doskonale - od 5 lat dawałam
    > jej prowadzić, więc znała się na tym świetnie. Dlatego - wysoki sądzie -

    I bardzo słusznie, naukę jeżdżenia samochodem trzeba zaczynać od
    małego dziecka. Roczny kurs pod okiem rodzica daje 100 razy więcej niż
    20 godzin pod okiem instruktora za 10 lat.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-11-26 21:21:51
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Liwiusz napisał(a) w <hempf0$ie8$1@news.onet.pl> :

    > I bardzo słusznie, naukę jeżdżenia samochodem trzeba zaczynać od
    > małego dziecka. Roczny kurs pod okiem rodzica daje 100 razy więcej niż
    > 20 godzin pod okiem instruktora za 10 lat.
    Jasne. W ogóle proponuję, by taki kurs zaczynać od piątego roku życia. A
    prawo jazdy dawać od 10.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 23. Data: 2009-11-26 23:25:55
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:21:51 +0100, Maciek napisał(a):
    /.../
    > Jasne. W ogóle proponuję, by taki kurs zaczynać od piątego roku życia. A
    > prawo jazdy dawać od 10.

    Coś w tym jest ale dopóki tego nie wprowadzą dopóty takie wyskoki będą
    traktowane jako występki. Myślę że może od razu na ulice to nie ale od
    razu jakieś gokarty itp dużo by dały.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 24. Data: 2009-11-27 07:19:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A jakie ma to znaczenie?

    no dosc zasadnicze

  • 25. Data: 2009-11-27 07:22:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jasne. W ogóle proponuję, by taki kurs zaczynać od piątego roku życia. A
    > prawo jazdy dawać od 10.

    nie popadajmy ze skrajnosci w skrajnosc, mnie np ojciec uczyl jedzic
    samochodem odkad kupil pierwszy samochod, mialem wtedy jakies 9-10 lat, po
    warszawie z nim z boku jezdzilem od 15 roku zycia, i smiem twierdzic, ze
    jezdzilem lepiej, niz spora czesc "doroslych" posiadajacych na ta
    umiejetnosc papier

    takze nie demonizujmy wieku w stosunku do umiejetnosci

  • 26. Data: 2009-11-27 07:43:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > po warszawie z nim z boku jezdzilem od 15 roku zycia, i smiem twierdzic,
    > ze jezdzilem lepiej, niz spora czesc "doroslych" posiadajacych na ta
    > umiejetnosc papier

    Coś mam wrażenie, że Ty tu trollować przyszedłeś... ;)

    --
    spp

  • 27. Data: 2009-11-27 07:51:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Coś mam wrażenie, że Ty tu trollować przyszedłeś... ;)

    masz zle wrazenie, twierdze jedynie, ze wiek i umijetnosci nie zawsze ida w
    parze, czesto wrecz przeciwnie, nie pochwalam zachowania tej kobiety, chocby
    z tego powodu, ze byla nawalona, ale w kwestii prowadzenia samochodu przez
    nieletniego, jak dla mnie dosc istotna kwestia sa wlasnie umiejetnosci
    tegoz, mowie oczywiscie o ocenie, nazwijmy to moralnej, takiego rodzica, a
    nie prawnej

  • 28. Data: 2009-11-27 09:55:53
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Icek pisze:

    > i co za to zabiera sie PJ ???
    >
    > Chocby posadzili za kierownica noworodka to PJ nie maja prawa Ci zabrac jak
    > nie prowadziles pod wplywem.

    Przeczytaj sobie w przepisach, za co właśnie się zabiera prawo jazdy.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 29. Data: 2009-11-28 16:52:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przeczytaj sobie w przepisach, za co właśnie się zabiera prawo jazdy.

    no przeczytalem. Nie ma tam ani slowa o mozliwosci zabrania PJ gdy jestes
    wieziony przez trzezwego kierowce bez uprawnien

    A co do sytuacji to kobieta podobno miala 4 promile. Sadze, ze stwierdzenie,
    ze byla "malo przytomna" byloby do obronienia bo to wartosc chyba z zakresu
    tych dawek smiertelnych lub blisko

    Icek

  • 30. Data: 2009-11-30 21:58:05
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Icek pisze:

    > jak
    >
    > no przeczytalem. Nie ma tam ani slowa o mozliwosci zabrania PJ gdy jestes
    > wieziony przez trzezwego kierowce bez uprawnien

    No nie wiem, moim zdaniem ten stan faktyczny daje się podciągnąć pod
    hipotezę art. 174 KK. Zresztą przesłanką zakazu prowadzenia pojazdów z
    art. 276 KPK nie jest możliwość orzeczenia środka karnego w postaci
    takiego zakazu.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl