  • 11. Data: 2009-11-25 16:23:57
    Temat: Re: Wymiar niesprawiedliwosci - o tej kobiecie co jej corka prowadzila
    Od: smila <w...@g...pl>

    games wrote:

    > A na jakiej podstawie ?
    >
    > Ja pierdole co to za qrwa jebniety kraj .

    w wielu krajach europejskich i nie tyklo tak jest

  • 12. Data: 2009-11-26 12:15:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > w wielu krajach europejskich i nie tyklo tak jest

    ale co jest? Ze kraj jebniety czy ze jak jedziesz na kanapie pod wplywem to
    Ci prawko zabieraja ?

    to juz mnie nie mozna zabrac z imprezy pijanego samochodem? Na nogach mam
    wracac ?

    Icek

  • 13. Data: 2009-11-26 12:25:03
    Od: smila <w...@g...pl>

    Icek wrote:

> [...]
    > Ci prawko zabieraja ?
    >
    > to juz mnie nie mozna zabrac z imprezy pijanego samochodem? Na nogach mam

    mozna zabrac, ale nie mozna po pijaku jechac gdy trzezwy siedzi obok

  • 14. Data: 2009-11-26 12:59:21
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:15:51 +0100, Icek napisał(a):

    > ale co jest? Ze kraj jebniety czy ze jak jedziesz na kanapie pod wplywem
    > to Ci prawko zabieraja ?
    >
    > to juz mnie nie mozna zabrac z imprezy pijanego samochodem? Na nogach
    > mam wracac ?

    Można ale nie przez przedszkolaka.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 15. Data: 2009-11-26 13:48:56
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    J.S napisał(a) w <hehd84$66u$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

    > No spoko, mówili że grozi jej do 10 lat....
    Nie wiem ile dostanie, ale oddanie dziecku kierownicy oznacza skrajny brak
    odpowiedzialności. Taka osoba nie powinna wychowywać dzieci. A co by było
    jakby następnym razem czterolatkowi do zabawy dała odbezpieczony kbk-ak?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 16. Data: 2009-11-26 14:12:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Maciek <f...@e...one.nospam.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > skrajny brak odpowiedzialności. Taka osoba nie powinna wychowywać
    > dzieci. A co by było jakby następnym razem czterolatkowi do zabawy

    Albo jakby Obama położył niemowle na konsoli odpalania ICBMów? TAKI
    CZŁOWIEK NIE POWINIEN BYC PREZYDENTEM!

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 17. Data: 2009-11-26 15:04:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ile dostanie, ale oddanie dziecku kierownicy oznacza skrajny brak
    > odpowiedzialności.

    a ile to dziecko mialo lat?
    i skad wiesz jak to dziecko jezdzilo?

  • 18. Data: 2009-11-26 17:34:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > a ile to dziecko mialo lat?

    11

    > i skad wiesz jak to dziecko jezdzilo?

    A jakie ma to znaczenie?

    --
    spp

  • 19. Data: 2009-11-26 18:06:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Można ale nie przez przedszkolaka.

    i co za to zabiera sie PJ ???

    Chocby posadzili za kierownica noworodka to PJ nie maja prawa Ci zabrac jak
    nie prowadziles pod wplywem.

    Nie mowie o innych konsekwencjach ale odbieranie PJ bo zachowuyjesz sie
    nieodpowiedzialnie ale jakos nie jest to usankcjonowane w przepisach prawa

    Icek

  • 20. Data: 2009-11-26 20:44:39
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    szerszen napisał(a) w <hem5mt$81t$1@news.task.gda.pl> :

    > Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > a ile to dziecko mialo lat?
    > i skad wiesz jak to dziecko jezdzilo?
    "Wysoki sądzie, córka ma 11 lat, ale jeździła doskonale - od 5 lat dawałam
    jej prowadzić, więc znała się na tym świetnie. Dlatego - wysoki sądzie -
    jak się troszkę napiłam, to ona zawsze mnie do domu wiozła."