  • 1. Data: 2003-02-01 10:17:23
    Temat: Wymiana sprzetu.
    Od: "aneta" <a...@i...pl>

    Witam,
    Kupilam sprzet audio, ktory okazal sie wadliwy. Sprzedawca zabral go do
    testow i dal mi sprzet zastepczy (drozszy, ale nie tej samej firmy, ktora
    kupowalam). Odbylo sie to bez zadnych papierow. Okazalo sie, ze mojego
    sprzetu nie da sie naprawic. Poniewaz nie odpowiada mi propozycja
    sprzedawcy, zeby zatrzymac sprzet zastepczy (i na tym zakonczyc sprawe),
    wiec teraz sprzedawca zaproponowal mi zebym zabrala z powrotem ten wadliwy
    sprzet (zastepczy jest mu podobno potrzebny do jakichs inwentaryzacji) i
    poczekala az znowu pojawi sie w sprzedazy sprzet firmy, ktora od poczatku
    bylam zainteresowana. I teraz pytanie: jak sie zabezpieczyc, zeby sprzedawca
    sie na mnie nie wypial, co zawrzec w ewentualnej umowie?
    Aneta

  • 2. Data: 2003-02-01 13:03:43
    Temat: Re: Wymiana sprzetu.
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprzedawca
    > sie na mnie nie wypial, co zawrzec w ewentualnej umowie?

    Poprosić o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
    Jak się pojawi oczekiwany model, to go ... kupisz.
    Pozdrawiam, Joker

  • 3. Data: 2003-02-01 13:21:37
    Od: "aneta" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poprosić o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
    > Jak się pojawi oczekiwany model, to go ... kupisz.
    > Pozdrawiam, Joker

    Tak, ale moze to trwac np. miesiac a ja chcialabym (a wrecz po prostu
    potrzebuje) w tym czasie cos miec. Pozdrawiam,
    Aneta

  • 4. Data: 2003-02-01 14:19:56
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale moze to trwac np. miesiac a ja chcialabym (a wrecz po prostu
    > potrzebuje) w tym czasie cos miec. Pozdrawiam,
    > Aneta

    W takim razie, niech wpisze na karcie gwarancyjnej, że sprzęt
    nie został naprawiony i będzie wymieniony na nowy w terminie
    1 miesiąca. Koniecznie musi być data tej adnotacji.
    Joker

  • 5. Data: 2003-02-01 16:14:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    W takim razie za odzyskane pieniądze możesz kupić sprzęt u konkurencji. Jak
    mu go zwrócisz to nie masz obowiązku kupowania u niego. Nie mów mu o tym,
    łatwiej odda pieniądze.

  • 6. Data: 2003-02-01 18:02:43
    Od: "aneta" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W takim razie za odzyskane pieniądze możesz kupić sprzęt u konkurencji.
    Jak
    > mu go zwrócisz to nie masz obowiązku kupowania u niego. Nie mów mu o tym,
    > łatwiej odda pieniądze.

    Oczywiscie, ze tak by bylo najlatwiej, problem w tym, ze tego modelu nie ma
    w ogole w Polsce (po prostu jest tylko jeden dystrybutor). Pozdrawiam,
    Aneta